-35,5 kilo foton! före och efterbilder

Nu är det dags att publicera mina före och efterbilder. Det är förvisso 34,5 kg kvar innan det kan kallas slutbilder, men tills dess är jag förhoppningsvis betydligt smalare än nu. Dock är det dags tycker jag att visa hur jag verkligen såg ut förut och hur långt jag kommit nu. (Sen erkänner jag att jag faktiskt inte själv ser den stora skillnaden som folk säger att det är). Here goes
 
FÖREBILDER på dessa bilder väger jag ca 130 kg på alla, på någon kan det vara något kilo mindre men alla är i alla fall från min tyngsta tid
 
 
 
130 kg 
 
126 kg (hade börjat viktminska lite här
 
125 (hade börjat viktminska lite här)
 
FÖRE-EFTERBILDER skillnaden från störst till nu
Vänster 94,6 kg, höger 130 kg
 
Vänster 94,6 kg, höger 130 kg
 
Vänster 94,6 kg, höger 130 kg
 
Vänster 94,6 kg, höger 130 kg
 
Vänster 94,6 kg, höger 130 kg
 
Vänster 94,6 kg, höger 130 kg
 
EFTER-MINSKNING HITTILLS/ HALVTIDSBILDER bilder från min halvtidsfotografering (med halvtid menar jag då jag gått ned hälften av det jag ville gå ned)
Alla bilder ovan 94,6 kg
 
Från och med nu så kommer jag att ta nya bilder vart tionde kilo och visa er, så nästa gång det kommer nya bilder blir när jag väger 85 kg. Vi får hoppas att det kommer här under sommaren!
 
 


Kommentarer
ThinkThin

Men herregud!!! GUD VA BRA JOBBAT!! och vilken skillnad!!! Såg ditt inlägg du gjort hos mig precis så har inte hunnit kika i din blogg, men hur har du gjort för att gå ner allt? Och hur lång tid har det tagit? :)

Duktigt!!!

Svar: Tack, Tack, tusen tack! Alla gör mig så glad här.Jag kan skriva ett inlägg sen med hur jag gör för att minska. Jag tittade som sagt på dina bilder också och tycker du tappat bra också! TACK
Linda

2012-07-02 @ 10:49:37
URL: http://thinkthin.blogg.se
Helena

Oj, vilken skillnad!! Stort grattis! Du är jätteduktig! :)

Svar: Åh vad roligt att det syns! Tack så jättemycket vad glad jag blir :-D
Linda

2012-07-02 @ 11:23:54
URL: http://viktenochlivet.blogg.se
Mimmy Nilsson

Åh, vad du är duktig och kämpa på.
Jättefina bilder i slutet.

Svar: Åh tack så jättemycket! Vad snällt av dig! TACK
Linda

2012-07-02 @ 12:22:03
Pernilla

Du har verkligen gjort en fantastisk resa! Riktigt bra jobbat! Jag hoppas att du är bra stolt över detta - du har tappat massor av kilon! Heja dig för att du har kommit så här långt! :)

Svar: Tack så jättemycket! Jo jag är ganska stolt över mig själv som kommit så här långt :-D Men än är det en lång bit kvar så jag får fortsätta kämpa
Linda

2012-07-02 @ 21:03:20
URL: http://skinnyjeans.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0