morgonen efter bukplastiken

Hej allihop. Nu har jag fått byta rum på sjukhuset och liggener mer eller mindre bara och väntar på att klockan ska gå,  så jag får se magen. 
Jag har sovit okay i natt - vilket är bra. Dock har jag vaknat några gånger så helt utvilad känner jag mig inte just nu. Kanske ska jag försöka slumra Rn stund till.
 
När jag får se magen sen här så kommer jag så klart fota och lägga upp det. Dock vet jag att jag kan se både blåslagen ut och svullen ut. Därav förväntar jag mig inga mirakel om att vara platt och fin. Men så fort som möjligt ska ni få se hur det ser ut sedan idag.
 
Och det här med att vara pigg och ha ont,  det känns i nuläget ganska bra faktiskt,  så får vi se hur det blir sedan och vad jag kommer klara. Jag längtar jag tills jag kan ställa mig framför spegeln hemma och titta hur jag ser ut ordentligt.  Det blir dock så klart inte idag, utan lite länge fram.  Idag får jag se från sängen.
 
Jag har gjort det. Svårt att greppa faktiskt. 110 kg tung på julen förra året. Tror ni jag skulle trott på det då om någon skulle sagt mig att "till julafton nästa år så är du smal och har gjort en bukplastik". Ah eller hur,  skulle jag nog tänkt då. Det har varit ett sådant händelserikt år för mig så jag ska göra ett inlägg sedan om året sm gått och viktminskning-träning-operation och övrigt omkring. Jätteroligt tycker jag
 
Åter igen,  tack för allt stöd och alla lyckönskningar!
 


Kommentarer
Tweety

Kan vara spännande att se vad du väger nu, utan all extra hud. kram

Svar: Ja de tog bort 900 g så om det stämde med vad jag vägde innan operationen så kanske typ 61 kg nu? Fast jag är väldigt svullenj och har extra vätska nu så jag kan inte väga mig än för då blir jag besviken bara. Kram
Linda

2012-12-19 @ 08:06:30
URL: http://tweety26.wordpress.com
Emily

Jag beundrar verkligen dig!!! Då jäkla grym!
Kramar Emily

Svar: Tack så väldigt mycket Emily, vad glad jag blir! Kramar
Linda

2012-12-19 @ 12:07:35
EE

Blir så himla glad för din skull! Stor kram!

Svar: Tack så väldigt mycket! <3
Linda

2012-12-19 @ 13:06:49
URL: http://matenochtraningen.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0