Julafton i bilder!

JA eftersom jag inte orkat uppdatera om julafton ännu -sittandes vi datorn och trots ideliga försök, inte lyckats via bloggappen, så är detta inlägg lite sent. Men här kommer det i alla fall en kavalkad av bilder från julafton
 
Julmorgon
 
Paket och lussekatt
 
Mamma bländas med blixten
 
Mysigt med morgonjulklapp
 
Marcus visar upp att han fått två morgonpaket
 
Oliver öppnar paket
 
Tomas har också fått morgonjulklapp (en klocka och ett örhänge)
 
Titta, en morgonjulklapp till mig, vad ´kan det vara?
 
 
 
 
 
Marcus fick ritblock och "pruttlera" på morgonen. Det fick Oliver också
 
Jag fick en kamera
 
Morgonfika
 
Alla paket hemma hos oss
 
Och en katt bland paketen också
 
Marcus, Oliver och VIctor väntar på att utdelningen ska börja
 
Tomas syster Anna-Karin
 
Ida och Emil (Tomas systers barn) poserar med Leo
 
Ida och Emil
 
Anna-Karin delade ut paketen
 
På väg till mina föräldrar till Kalle Anka
 
Tomas fick köra eftersom jag fortfarande inte kunde
 
Mycket snö
 
Nästan framme
 
Lite paket som vaktas av stora vakthunden
 
Fin gran
 
Ena högen fick inte plats under granen
 
Jag erkänner att vi är småtokiga på jul
 
Soffläge för då nyopererade mig
 
Min lillasyster Jenni
 
Sötnos julfin
 
Barnen var duktiga trots att de fick vänta på klapparna
 
Tomas <3
 
Min pepparkaka och jultomte
 
Tomten kom på besök!
 
Finns det några snälla barn här?
 
Jenni och Tomas fick dela soffa och jag fick en egen eftersom jag var tvungen att halvligga pga operationen. På julafton hade jag dessutom väldigt ont
 

Julmat och jultomte, klappar och mys. Det var en underbar kväll om man bortser från mitt onda.
 
 
 


Kommentarer
Pernilla

Ni verkar också ha haft en bra julafton! Skönt för dig att du kunde/orkade fira trots att du hade ont! Hoppas du fick många fina klappar! Kul med en ny kamera i alla fall :)

Svar: Usch vad ont jag hade på julafton. Låg i soffan ganska orörlig tyvärr =( Jag fick massa fina saker. Kläder, en fotoskrivare, några säsonger av 2 1/2 män (fick några förra året så mamma fyllde på nu) Mrio Party 9 till wii, glassmaskin, nagelsaker, tofflor, snökula, spel och mer =)
Linda

2012-12-28 @ 18:14:05
URL: http://skinnyjeans.devote.se
emma-isabella

Åhhh vilka fina bilder. Mysigt det ser ut.
Åh va många julklappar. Alla var väl till dig förstår jag?
:)

Svar: Tack ska du ha! Ja vi har alltid mysigt på julafton. Jag tycker det är årets bästa dag. Hihi njaaa, vi var 9 som delade dem =)
Linda

2012-12-28 @ 20:09:07
URL: http://emmaisabellavictoria.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0