Uttråkad och rastlös

Jag är riktigt uttråkad och rastlös här. Inte hjälper det träningsförbudet att se superstars heller. Då blir man snuskigt sugen. Ja förhoppningsvis kan jag köra vidare imorgon.
Jag har däremot piggat upp mig med nya skor idag igen. Jag råkade falla för ett par skor nu igen. Det får bli förbud för mig att gå in i skoaffären snart så inte min plånbok börjar gråta. Men det här var så himla fina höstskor med klack och de kostade bara 300 så det var toppen. Jag får visa bild sedan när jag har dem på mig.
3,5 kilo tills det är dags att belöna mig själv för ytterligare en 10kg intervall, men jag ser de nya skorna som belöningen. Jag kunde dock inte väntat ett par veckor att köpa dem för det var det sista paret de hade
 
I övrigt har jag för första gången på jättelänge inte gjort något annat idag än att tala i telefonen, men min väninna. Samma väninna som vi var i Eskilstuna med förövrigt. Det var trevligt för det var ett tag sedan vi hördes ordentligt nu.
 
Idag när jag stod framför spegeln så kände jag mig så otroligt tjock. Jag vet inte varför, men säkerligen eftersom jag inte tränat på några dagar och det känns lite som det var förut (vilket det så klart inte är, för jag har ju inte ätit något godis eller druckit läsk eller ätit fel eller mycket) men jag förstår samtidigt att det nog bara är inbillning. Jag får hålla tummarna för att jag är frisk redan imorgon.
 
 
 


Kommentarer
Minendie

Hjärnan kan spela en spratt, ett par dagars vila kan göra att man känner sig tjock, precis som man kan känna sig flera kilo lättare efter ett bra gympass :) Hoppas du är frisk imorgon!

Svar: Ja det är ju så, du har helt rätt. Jag får fokusera på vad jag verkligen väger istället för att känna som jag expanderat. Mäta mig kanske, hm.. Tack ska du ha! =D
Linda

2012-08-14 @ 23:02:51
URL: http://minendie.wordpress.com
Pernilla

Usch vad jag känner igen mig. Både igår och i förrgår hade jag riktiga tjockisdagar - det kändes som att jag hade gått upp minst 5 kg. Varför jag skulle ha gjort det var oklart, men jag kände mig jättestor... Gud vad jag längtar efter den dagen där man kan fokusera på att bli vältränad istället för smal! Eller där man kan träna för att det är roligt - inte för att man måste :/ Skönt att du mår bättre i alla fall och roligt med nya skor. Du får visa dem här för oss :)

Svar: Usch din stackare. Typiskt att man får sånna dagar ibland. Du hade så klart inte heller expanderat och det såg vi ju tydligt på bilden =) Kändes det bättre när du såg bilden i alla fall ;-)? JA Gud ja, jag håller helt med dig! Även fast det går bra så är det ju jpbbigt att hela tiden behöva tänka på det. Phu.. Jag kommer också fortsätta träna sedan när jag är klart :-) Ja absolut det ska jag göra!
Linda

2012-08-14 @ 23:06:56
URL: http://skinnyjeans.devote.se
ZtorZillen

Hur tänker du kring träningen när du har kommit ner till målvikt? Krya på dig!

Svar: Jag kommer aldrig sluta träna igen =) Nä'r jag kommit till målvikt så kommer jag nog jobba för att bygga lite muskler (dock inte magrutor och sånt tror jag) och få en mer tonad siluett. Så snygg som möjligt i kroppen (enligt mig själv) med de möjligheter jag har (tänker på extrahud och sånt). Du då? Tack!
Linda

2012-08-14 @ 23:08:25
URL: http://ztorzillen.blogg.se
traderareshop

Hej fina! kika gärna in min blogg om du vill vinna ett par flatform sneakers, fynda det allra senaste modet inom bloggvärlden eller bara inspireras. Välkommen in och ha det underbart! Kram

Svar: Älskar kläder och skor så jag kikar in!
Linda

2012-08-15 @ 00:15:07
URL: http://traderare.blogg.se
alexandra

som sagt man behöver belönnningar ;)

Svar: Ja det är ju så. Jag är så nöjd! :-D
Linda

2012-08-15 @ 01:04:52
URL: http://mlbloggen.blogg.se
Jasmin - The dream of being famous!

Jätte fin blogg! Vad ska du hitta på idag? :)
Säg gärna vad du tycker om mitt "åsikter och tankar" inlägg jag precis skrivit, har jag rätt eller fel? http://jaasses.webblogg.se/2012/august/alla-barn-ar-inte-troga.html#comment (direkt länk)
-
Skulle vart schysst om du svarade på min blogg så jag ser svaret. (Det med den nya blogg.se designen)

Svar: varsågod, jag har svarat =)
Linda

2012-08-15 @ 02:34:42
URL: http://jaasses.webblogg.se
felicia

haha köpte oxå ett par skor jag skulle belöna mig med i förtur.. men då får man ge sig fan på att nå dit efteråt =D

å vissa dagar känner man sig sådär.. de e bara dra på sig en stor tröja och gå vidare till nästa dag, =D

Svar: Ja men det kanske är bra det, haha, så man känner att man förtjänar sin belöning =) Men det är lugnt jag tror inte det ska vara något preoblem. Just nu är kroppen snäll med mig och jobbar riktigt bra =D
Ja, usch! hehe ja det är väl så man får göra helt enkelt
Linda

2012-08-15 @ 07:37:49
URL: http://tkhl.wordpress.com
Hannah

Jag tror att alla har sådana där "tjock-dagar..." De är inte roliga men det gäller att övertala sig själv att det bara är en känsla och inte verklighet :)

Angående belöningar så tror jag på att belöna sig lite då och då och inte bara när man tex gått ner 10 kilo :) tyckte fu gjorde rätt i att köpa skorna :D

Svar: Ja det är väl så, men ibland kan det vara nog så svårt att försöka se det positiva och istället bara fokusera på det negativa (i mitt fall så all hud)
Ja men inte kan man få nog med vackra skor! Love love love och jag är SÅ njd också. Ja du kanske har rätt i det. Får säga dte till maken att jag ska nog belöna mig lite oftare haha. Tack ska du ha!
Linda

2012-08-15 @ 07:38:47
URL: http://Hannahsviktigheter.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0