Tröttare än någonsin?

Jag har inte skrivit något förrän nu för datorn har varit upptagen idag och jag har varit så himla trött idag att jag inte orkat be om att få bryta in emellan en stund. Eftersom jag har ont i kroppen (träningsvärk hoppas jag) efter all träning den här veckan så kom jag fram till att dagens träning fick lov att bli simning, så jag har simmat 50 minuter i simhallen idag, vilket är bättre än iget. Dock så säger kroppen ifrån ordentligt nu och istället för att ha energi efter träningen, som jag brukar, så känner jag mig om möjligt ännu mer trött nu, än vad jag gjorde innan. Imorgon får helt enkelt bli vilodag (om jag inte ger mig och kör crossen ändå).
 
Efter träningen, då jag varit hemma en liten stund så passade jag på att gå ned på Lindex och handla lite för mitt presentkort. Det blev nya byxor, två linnen med volang och en T-Shirt med motiv New York. Det är alltid roligt med nya kläder. Roligt också när man går ned mer och mer i storlekarna, det gör också att man blir mer motiverad. 
 
Nu ska jag återgå till städningen (vill egentligen dock bara sova) och strax blir det lite middag. Sedan ska jag svara på kommentarer och läsa era bloggar
 


Kommentarer
Tweety

Alltid kul att köpa nya, mindre kläder ;-) Kan du inte lägga ut en bild på New york tröjan? kram

Svar: Ja det är jättekul! Absolut, jag kan ta kort på alla nya kläderna imorgon =D
Linda

2012-08-19 @ 18:20:55
URL: http://tweety26.wordpress.com
Pernilla

Kul att köpa nya kläder (i mindre storlek)! Du får visa sen! :) Jag har också varit brutalt trött idag. Halvsov i soffan i två timmar i eftermiddags. Det var välbehövlig vila!

Svar: Jag tror det är för att allt kommer igång imorgon, haha, man blir helt slut vid bara tanken. Nejdå jag skojar lite bara. Hoppas du piggade på dig sen =) Absolut, jag kan fota alla kläder imorgon =D
Linda

2012-08-19 @ 19:22:25
URL: http://skinnyjeans.devote.se
alexandra

tänk på att kroppen måste vila ibland, så den orkar med all din träning... kram.. har du någon vilodag?

Svar: Ja absolut. Men nu klämde jag i lite extra eftersom jag varit sjuk en hel vecka innan. Imorgon funderar jag på att ha vilodag och samla lite kraft. Kram
Linda

2012-08-19 @ 20:27:36
URL: http://mlbloggen.blogg.se
Viktkamp

ta en vilodag med gott samvete när kroppen säger ifrån =) Kram

Svar: Ja jag tror jag ska göra det. Kram
Linda

2012-08-19 @ 21:43:21
URL: http://viktkamp.webblogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0