Snart dags för sängen

Då är den här dagen förbi och nu börjar åter allvaret och verkligheten. Imorgon börjar Marcus i ettan och Oliver ska tillbaka till sin dagmamma igen efter sommarlovet. Men det är bra det, så man får träning på att gå upp till klockan, inför när det är dags att börja jobba igen.
 
Imorgon blir det förmodligen vilodag för mig. Jag har tränat i alla fall 8-9 timmar någonting mellan i onsdags och idag och kroppen säger ifrån att den är lite trött nu. Det var mycket skönt att avsluta veckans träning med en simning. Det kändes i hela kroppen och var så behagligt efteråt. Det är underbart.
 
Nu är det strax dags för sängen men först ska jag läsa bloggarna jag följer
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0