Redan morgon?

God förmiddag. Det är sista veckan på vår ledighet (ja, jag är ju mammaledig till den 10e september, men skolan och det börjar ju så rutinerna börjar sakteliga kicka igång) men inte blir det vila för det. Tyvärr hänger jag fortfarande uppe sent då dygnet blvit lite annorlunda på sommaren, men upp ganska tidigt måste jag ändå. Ja inget att hänga läpp över, jag mår ändå bättre idag än igår och det känns skönt. Jag har dock fortfarande ont i halsen så jag antar att träningen får vänta -tyvärr ytterligare en dag. Men senast igår läste jag om en man som tränade när han var lite småförkyld och det slutade med hjärtmuskelinflammation, så det låter jag bli att leka med
 
något trött idag
 


Kommentarer
Liborius

hoppas du blir helt frisk snart:)

Svar: TAck så mycket, vad snällt =)
Linda

2012-08-14 @ 09:57:22
URL: http://liborius.blogg.se
Jess

Ja vila dig och bli frisk först trist å bli sjuk IGEN för att man börjar för tidigt.
Krya kram

Svar: Ja jag vet... men det suger ordentligt för jag vill verkligen träna så himla mycket. Ja jag får bita ihop.. Tack. Kram
Linda

2012-08-14 @ 10:50:14
URL: http://jessansvardag.blogg.se
Pernilla

Ja, det är inte alls bra om du tränar för tidigt - tyvärr kan det ju få större konsekvenser än man anar. Dessutom finns ju risken att du är sjuk längre om kroppen inte får vila. Ta en lugnare promenad på sin höjd. Jag förstår dock din frustration - det är tråkigt och jobbigt när man inte "får" träna. Skönt att du mår bättre idag i alla fall! :)

Svar: Nej jag vet, men det suger ordentligt. Ja men sen är det som du säger, om jag bara väntar en eller två dagar till så kan jag säkert träna ett par månader till innan jag riskerar en ny sjukdom (hoppas!) tack ska du ha!
Linda

2012-08-14 @ 11:35:35
URL: http://skinnyjeans.devote.se
EE

Det är bäst att ta det lugnt när man har ont i halsen! Lärde mig även det i skolan att det inte alls är bra att träna när man har ont i halsen, även om man känner att man skulle orkat. Bättre att ta det lugnt någon dag extra, så det inte blir nåt tokit av allt. Hoppas det känns bättre snart!

Svar: Ja det är väl så... Jag får helt enkelt ta det lugnt en stund till. Nej jag har också hört att det kan bli tokigt. Är alltid på Tomas angående det där för han ska alltid jobba trots att han är sjuk och har feber och halsont och sånt, men han har ett fysiskt tungt jobb så det är inte så bra... Tack! :-D
Linda

2012-08-14 @ 13:36:39
URL: http://matenochtraningen.blogg.se
smulan

Skönt att du mår lite bättre:) Nej man ska inte ta risken att träna när man inte är frisk. När jag gick i skolan var det en kille som ramlade ner och dog under en friluftsdag. Han var förkyld och hade ändå tränat hela tiden. Ruskigt att tänka på.
Hoppas du snart blir frisk så du kan träna igen:)

Svar: Men Usch vad läskigt! Var det någon ung kille från skolan alltså? nej jag ska hålla mig ifrån det där. Jag tror nog eventuellt jag kan träna imorgon, men annars definitivt på torsdag (och sedan 100 år i sträck för att ta igen det jag missat)
Linda

2012-08-14 @ 19:03:43
URL: http://blogg.amelia.se/smulan/
emma-isabella

sv. nej nej.. du är myyycke smalare än mig. de ser du väl =)
jag har mitt på magen och stora bröst.. inga höfter, inga lår å ingen rumpa..
ja ja.. snart är väl magen väck åxå! =)
har vägt 98.1 som mest!

Svar: nej nej nej absolut inte. Jag har stora lår, stora armar och stor mage. Jag är bara duktig på att klä mig för att det inte ska synas så mycket. Men det är mest pga hud som det är så. Inte skul i alla fall. Ok men då är det nog därför du är mkt smalare än mig. Jag vägde 130 så jag har lite hud till övers
Linda

2012-08-14 @ 19:39:50
URL: http://emmaisabellavictoria.se
Anna

Du gör rätt i att vila. Min kusin drabbades efter att ha struntat i förkylning. :/

Svar: Nej vad läskigt! Var det hjärtmuskeln eller något annat?
Linda

2012-08-14 @ 20:22:03
URL: http://kanelpinglan.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0