På sidan om: Snart bröllopsdag

Den 13:e, alltså om 10 dagar så firar jag och Tomas sjuårig bröllopsdag. Men eftersom den 13:e är en måndag och Tomas börjat jobba då, samt att nästa helg redan är inbokad med spelning, så har vi bestämt oss för att äta bröllopsmiddag idag. Det blir restaurang då och jag tänkte klä upp mig lite och fixa håret. Jag gav också Tomas hans bröllopspresent idag och då fick jag min ifrån honom. Jag hade egentligen tänkt ge den på restaurangen, men Tomas tyckte det var bättre hemma. Men det var samtidigt lite roligt för då kan jag ha min present på mig ikväll
 
Min present från Tomas
 
Tomas fick en klocka av mig
 
13:e augusti 2005
 
 


Kommentarer
Pernilla

Vilka fina presenter :) Och grattis i förskott på er bröllopsdag! Hoppas ni får en trevlig kväll med riktigt god mat! :)

Svar: TAck ska du ha! Jag tyckte han behövde en klocka för hans har gått sönder =) Och halsbandet var som gjort för mig =D Tack ska du ha! Vi hade det jättemysigt
Linda

2012-08-03 @ 16:59:45
URL: http://skinnyjeans.devote.se
EE

Vilket fint halsband! Och klockan med! Hoppas att ni får en fin kväll :)

Svar: TAck ska du ha söta du!
Linda

2012-08-03 @ 21:50:45
URL: http://matenochtraningen.blogg.se
ZtorZillen

Men va romantiskt! Ger ni varandra presenter och går ut och äter varje år? Så fint! Hoppas ni får en underbar kväll!

Svar: TAck ska du ha! Vi brukar göra något dpeciellt men i år blev det lite extra lyx. Dock blir det någon present varje år =)
Linda

2012-08-03 @ 21:59:01
URL: http://ztorzillen.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0