Nervös inför morgondagen

Imorgon är det vägdag för mig igen och av någon anledning som jag inte riktigt vet varför, så är jag väldigt nervös för hur den här veckan ska sluta. Jag har inte haft möjligheten att träna lika mycket som jag velat och jag åt ju också hutlöst mycket på restaurangen härom dagen då vi firade vår bröllopsdag. Men nog hoppas jag nå ett kilo minus i alla fall. Ja egentligen så är ju all minus bra minus om vi ska vara ärliga så jag ska väl egentligen inte gnälla hur det än går. Nästa vecka blir det dock ett regält step up för mig för jag känner inte att jag vill hamna efter allt för mycket. Jag har blivit bortskämd av mig själv med en jämn och bra viktminskning
 
 


Kommentarer
Linn

HEJ! Första gången jag är inne här. Har precis börjat viktblogga och har totalt ca 20 kg att gå ner. Du har kommit en bit på vägen ser jag. Vad kul! Grattis och lycka till med invägningen:)

Svar: Hej vad roligt att du hittat hit (eller hittade jag dig först?) Jag går gärna in på din blogg och kollar om jag får? Jag kommer inte in där för jag får bara upp någon undersökning ? =O
Linda

2012-08-05 @ 20:14:35
URL: http://mittbastaliv.blogspott.com
Minendie

Det kommer säkert att gå bra imorgon. Om det mot förmodan inte skulle göra det så hör det ju nästan till att man har veckor utan minus så det är inte hela världen :) Vet att det är jättetråkigt när det händer men ofta kan det bli ett extra minus veckan efter istället. Jag håller tummarna för dig imorgon.

Svar: Jo jag vet ju egentligen att du har rätt. Jag är nog allt lite larvig kanske... jag får hoppas. Tack ska du ha! Vad snällt!
Linda

2012-08-05 @ 20:21:02
URL: http://minendie.wordpress.com
Viktkamp

inte va nervös.. ska jag säga som står STILL sedan ett halvår tillbaka.. skit oxå!! Ångest! Kram

Svar: Nej man ska visst inte vara det. Men du står väl still för du bygger så mycket muskler? Och står du still sedan 6 månader är du ju FATASTISKT ännu mer stark som kör vidare ändå! Där hade många gett upp! Kram
Linda

2012-08-05 @ 20:25:46
URL: http://viktkamp.webblogg.se
Linn

Vad märkligt! Min blogg är inte låst utan öppen för alla. Min dator skrev in mina uppgifter automatiskt. Ändrade till .se istället så kanske det funkar.

2012-08-05 @ 20:30:53
URL: http://mittbastaliv.blogspott.se
Linn

Jag hittade felet det stod blogspot med två tt. Nu borde det funka!

Svar: Nu fungerade det! Vad kul, ska genast in och kolla runt =)
Linda

2012-08-05 @ 20:33:38
URL: http://mittbastaliv.blogspot.se
Emma

jag har för mig att du har skrivit nån gång att du brukar väga dig varje dag?! Så varför är du nervös? Du är verkligen grymt duktig!!!

Svar: Japp, jag väger mig varje dag. Jag är nervös för att jag ska gå upp tills imorgon, bara för att det är "vägdag". Mens på G
Linda

2012-08-05 @ 20:34:45
DEN RIKTIGA JOSEFIN

sv: tack snälla för din kommentar!
gillar din blogg. inspireras! ska följa dig via bloglovin! kram!

Svar: Åh det var så lite så =) Tack snälla själv, vad glad jag blir! Kram!
Linda

2012-08-05 @ 20:37:34
URL: http://denriktigajosefin.blogg.se
Anna

Det kommer gå kanon! Även om det inte skulle vara lika mycket som du vill, kommer du garanterat ta igen det nästa vecka. Kämpa på! :)

Svar: TAck ska du ha. Jag hoppas det i alla fall (men mensen är på g så man vet ju aldrig =O) Kram!
Linda

2012-08-05 @ 20:45:38
URL: http://kanelpinglan.wordpress.com
Tweety

Det kommer gå kanon, tänk positivt ;-) peppkram

Svar: Absolut, det ska jag göra. Tack så mycket! peppkram tillbaka
Linda

2012-08-05 @ 21:14:48
URL: http://tweety26.wordpress.com
FitnessMe

Jag känner igen känslan, hoppas det går bra! :-) Sen är ju det viktigaste hur det går på lång sikt och du har ju gjort fantastiska framsteg. Du är en stor inspiration!

Svar: Ja jag vet att du har rätt egentligen. Tomas säger samma sak och jag sa det till och med själv härom dagen. Jag tror att man blir nervös för att inte prestera ordentligt heller i och med att andra förväntar sig bra resultat varje vecka. Eller så är det bara i mitt huvud det är så haha. Tack du är väldigt snäll, vad glad jag blir!
Linda

2012-08-05 @ 21:17:11
URL: http://www.fitnessmefitnessme.blogspot.se
Linda

Känner som många igen känslan. Jag brukar försöka att inte oro mig utan ta resultatet för vad det är och aggera utefter det. Men ibland oroar man sig, framförallt de ggr man är medveten om att det inte gott som man vill önska.
Lycka till i morgon!

Svar: Ja du har ju helt rätt i att man bör försöka bara hålla sig lugn. Man kan ju ändå inte göra något åt det. Hej förresten! Vad roligt med en ny blogg. Jag kollade tillbaka lite snabbt i din nu innan jag svarade och ska kolla igenom mer ordentligt efter =) Tack ska du ha!
Linda

2012-08-05 @ 21:24:46
URL: http://lindajsson.wordpress.com
Pernilla

Jag känner igen den känslan mycket väl, men jag tror det går bra för dig trots bröllopsmiddag och mindre träning. Och skulle det inte göra det, så vet du åtminstone varför och då är det bara att köra järnet nästa vecka istället! Det fixar du! Det vet jag! :) Lycka till i alla fall!

Svar: tack Pernilla, jag vet att du har rätt egentligen. Jag får försöka rycka på axlarna och hoppas att det blir ett bra minus inför imorgon. Jag kollade en av mina tröjor idag mot en annan bild och det var rolig skillnad på bara 10 kg så jag ser så mycket fram emot att få ta de nya korten. (Jag tror faktiskt det är mest därför jag är nervös inför imorgon haha, för att 85:an hägrar. Senaste vägningen var 87,2 i alla fall. Tack. Kram!
Linda

2012-08-05 @ 22:03:11
URL: http://skinnyjeans.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0