Museum

Idag kom min lillasyster hit för att hämta upp min äldsta son. De skulle på museum tillsammans men så frågade Sandra om inte jag ville följa med och ha med Oliver och Leo också och det kändes supermysigt så det gjorde vi så klart. Väl där så tittade vi runt i alla utställningar och så fikade vi. För första gången på evigheter tog jag också nått litet och det blev en cocosboll. De brukar ligga på ca 90-100 kalorier och jag vet att jag hade råd med det till 100% så det kändes bra
 
 
Här är en del av bilderna från min kamera. Sandra har också fotat men de bilderna får jag visa senare
 


Kommentarer
Minendie

Vad roligt att du delar med dig av bilder från din vardag.

Svar: Tack, vad roligt att du gillar det =D
Linda

2012-08-02 @ 20:31:49
URL: http://minendie.wordpress.com
Anonym

tyvärr så innehåller en chokladboll minst 3oo kcal, en delicatoboll innehåller 290 och den är ganska liten, bara så att du vet och inte räknar som 100 så det sätter käppar i hjulen:)

Svar: Det var en cocosboll och de brukar innehålla mellan 90-150 beroende på sort, så det känns okay tycker jag. Men tack för infot, jag har undrat vad en delicatoboll innehåller =)
Linda

2012-08-03 @ 15:32:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0