Hektiskt

Oj vilken dag! Allting har avlöst varandra på löpande band och det är därför ni inte fått något mer inlägg av mig idag, eller varför jag ännu inte svarat på några kommentarer. Jag kan skriva längre sedan ikväll och berätta allt. Nu ska jag i alla fall upp på crosstrainern igen om några minuter och det känns underbart att hoppa upp idag igen. Det är nästan som om det skulle ha varit ovanligt att ens få träna, vilket det så klart inte är eftersom jag har crosstrainern hemma. Det är väl träningsglappet på en vecka som gör den känslan. Nu får vi hålla tummarna för att det tar lång tid innan jag åker på en sjukdom igen.
 
 
I övrigt är det 3 och en halv vecka kvar tills jag ska börja jobba igen och på veckovägningen i måndags så vägde jag 83,5. Det vore jätteroligt om jag nådde 79 tills jag ska dit igen! Jag har gått ned 19,5 kg sedan chefen såg mig senast den 24e maj. Spännande att se vad han säger om det
 


Kommentarer
Pernilla

Jag tror du klarar det. Det är jag övertygad om :) Lycka till med träningen!

Svar: TAck så mycket! Det vore så himla roligt om jag gjorde det
Linda

2012-08-16 @ 20:30:27
URL: http://skinnyjeans.devote.se
Minendie

Det kommer du klara!

Svar: TAck så mycket! Jag hoppas det =)
Linda

2012-08-16 @ 21:33:32
URL: http://minendie.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0