Födelsedagsmys

Då har mina gäster gått hem och vi har nu firat färdigt min födelsedag. En mysig sådan. Jag fick av mina systrar och deras sambos, ett klippkort (10ggr) på Friskis och svettis och av mina svärföräldrar och min svägerska med sin karl, så fick jag ett presentkort på Lindex. Så nu ska både tränas och inhandlas nya kläder. Sen får jag matcha min mer gymtränade kropp (jag ska gå dansgympa med min lillasyster) tillsammans med mina nya kläder, i min nya jacka, lite vackra smycken och med en härlig bok i handen. Nu har jag förvisso svarat på var och en av alla kommentarer men TACK allihopa för era grattis till mig
 
Nu blir det kvällsträning. Igår mådde jag visset värre och hade vilodag. Jag tog en lång dusch och en alvedon och då kändes det lite bättre men jag kände att det var nära att det skulle bryta ut något på mig. Idag mår jag tipp topp och det betyder att min crosstrainer får en omgång, samt att jag kör lite situps, planka, dips och armhävningar efteråt
 
Från höger: Pappa Peter, lillasyster Sandra, Mamma Annika, lillasyster Jenni, Svärmor, svägerska Anna-Karin och sist Anna-Karins karl Mattias
 
 


Kommentarer
Pernilla

Vilka toppenpresenter du har fått! Extra bra med ett klippkort på Friskis så du får möjligheten att variera din träning, som du varit inne på. Hoppas du hade en fin dag :)

Svar: Ja jag är superglad för presenterna! Det blir nog kanon det där, jag ser väldigt mycket fram emot att komma ner dit. Jag ska gå på dansgympa med min syster också. De betalade medlemsavgift för mig så jag kan fylla på sen bara =D tack det var jättebra!
Linda

2012-08-09 @ 23:33:48
URL: http://skinnyjeans.devote.se
ZtorZillen

Har du gått å blivit förkyld? Eller sjuk? De verkade så i ditt tidigare inlägg, men det gick inte att kommentera!

Svar: Oj vad konstigt att det inte fungerade att kommentera? Men blogg har strulat lite så det kanske är därför? Hur som haver så är jag i alla fall inte sjuk än men jag känner att det kanske är något på G. får iiiiinte hända....
Linda

2012-08-09 @ 23:46:30
URL: http://ztorzillen.blogg.se
Jess

Hej! Jag gick tillbaka lite för jag kom på att du fick ett klippkort på Friskis :) antar att du inte hunnit gå dit något ännu nu när du är/har varit dålig. Men har du tränat där förut?? Tror du det finns nått som passar mig? Vet i inte om jag klarar ett aerobics pass direkt men nått annat kul skulle va roligt eller "nybörjar saker" nått bra tips? Älskar takt å musik funderat lite på zumba hehe men man vill palla me sina 123kg å inte pajja kroppen...(skada sig) ,kram

Svar: Ja det stämmer =) Jag har inte hunnit gå dit än, men jag har tänkt att jag nog ska vänta tills dansgympan börjar. Min syster har gått på det och säger att det är toppen. Tydligen (?) så har de inte Zumba på friskis här nere. Jättekonstigt! Däremot tror jag att dansgympa är jätteroligt. Vet var du menar med tyngden dock, jag sa alltid förut att jag nog inte skulle orka eftersom jag var så stor, men samtidigt så kan man ju ta det på den nivån som man själv tycker är bra. Jag har tidigare testat mammagympan och aerobicsen där och tyckte de var roliga, dock var det ett tag sen så jag minns inte exakt. Gymmet är ju bra, men det brukar inte vara så roligt att gymma ensam dessvärre. Det är synd att det inte finns crosstrainingpass på friskis tycker jag för crosstrainer bränner ju som bara den. Jag tror alldeles säkert att det finns bra saker för dig på friskis! =D Du kanske också skulle testa dansgympan eller något lättare gymnastikpass? Kram
Linda

2012-08-15 @ 12:49:59
URL: http://Jessansvardag.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0