Dagens träning

Nu har jag avslutat dagens träningspass och det blev 126 minuter på min crosstrainer. Jag är slut i kroppen nu och känner av magmusklerna ordentligt efter de 100 situps jag gjorde förut idag. Jag gjorde idag 50 stycken med tyngd på magen för motstånd. Igår gjorde jag 90 med tyngd. Jag hade tänkt försöka med åtminstone 60 med tyngd men när jag nådde 90 fick jag skrika till Tomas att släppa tyngden för jag orkade nästan inte resa mig. De tio sista blev med mig själv som motstånd. Men det var som sagt tidigare idag, nu var det bara crosstrainern. Jag är nöjd med avslutningen på veckan och imorgon börjar en ny vecka och nya tag. Förhoppningvis bättre än denna veckan.
 
Jag funderar också hur jag ska göra på torsdag då jag fyller 31. Jag kommer så klart bjuda på fika, men ska jag också äta en fikabit eller ska jag låta bli. Hm.. 
 


Kommentarer
Anna - Träning, Hudvård & Kampen om rättvisa

126 min på crosstrainern...? WOW! Bra jobbbat!

Svar: TAck så jättemycket! Oftast står jag en timme men ibland kör jag vidare och igår hade jag lite extra energi. Tack =D
Linda

2012-08-06 @ 09:11:10
URL: http://www.annathomsson.blogg.se
Emma.

Oj det var mycket det.
Så klart du ska ta något när du fyller år , det kan du utan att det gör något.

Svar: Ja jag funderar som sagt på hur jag ska göra. Det är inte säkert jag vill, men samtidigt en liten tårtbit skadarju inte
Linda

2012-08-06 @ 09:15:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0