Dagens träning

Nu har jag precis avslutat dagens träning och det blev 60 minuter crosstrainer 150 situps varav 40 med vikt. 10 armhävningar på knä, 10 armhävningar på fot. 9 dips (haha, jag orkade inte den tionde utan föll ned på golvet) och 2x30 sekunder plankan. Jag funderade först på att stå en timme till men tänkte att det kunde vara skönt om det var klart tidigt för en gångs skull så jag inte behöver äta mitt i natten. Är i alla fall nöjd med dagens träning.
 
Nu håller jag tummarna för tt jag ska kunna fortsätta träna i veckan. Oliver hade visst 39 graders feber upptäckte vi och av två anledningar så hoppas jag att jag inte blir smittad, 1) eftersom vi ska ha spelning på lördag och vi har grejat med det i 4 veckor nu och långt in på nätterna. 2) jag vill kunna fortsätta träna. Anledning ett dock faktiskt den viktigaste just nu. Kan vi inte köra på lördag så är hela semestern bortslösad för under de veckor Tomas nu varit ledig så har vi jobbat med musiken ALLA dagar utom 2, då vi var i eskilstuna och på gröna lund
 


Kommentarer
Tweety

Det var sen träning, så sent hade jag aldrig pallat att träna :-) Peppkram

Svar: Ja jag vet.. Usch. Allra oftast sätter jag igång så pass sent att jag är klar vid 00-tiden. peppkram tillbaka
Linda

2012-08-07 @ 21:47:58
URL: http://tweety26.wordpress.com
Minendie

Vilket pass, du är ju helt fantastisk! Hoppas att du klarar dig undan bacillerna och att oliver mår bättre snart.

Svar: TAck så mycket! Vad gullig du är. Oliver mår lite bättre idag, jag håller tummarna att jag klarar mig
Linda

2012-08-08 @ 12:00:57
URL: http://minendie.wordpress.com
Pernilla

Vilket superpass! Riktigt duktigt! HEJA!

Svar: Tack Pernilla!
Linda

2012-08-08 @ 12:22:56
URL: http://skinnyjeans.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0