-43 kg. skillnaden mellan 101-86

Jag satt och tänkte här på när jag skulle ta nya kort och funderade på vilka gamla bilder jag skulle använda och när jag väl bestämt mig för en av flera så fick jag ett infall och bestämde mig för att fuska med bara ett par bilder. Så kan ni få smygvisning. De andra tar jag dock inte förrän om 1,8 kg när jag faktiskt nått min 10 kg intervall.
 
Ni minns kanske den här bilden?
På den högra bilden vägde jag 101 kg vilket var 29 kg mindre än på den vänsta och eftersom skillnaden var så stor så bestämde jag mig att plocka från de bilderna och se om det var någon stor skillnad på 101 och de 86,8 jag väger idag. Så, vad tycker ni?
 
 
Fler bilder, med flera storlekar och kläder, samt jämförelse från senast 10 kg intervall på 95 kg, kommer om 1,8 kg
 


Kommentarer
Pernilla

Det är jättestor skillnad på 101 och 86 kilo. Verkligen, verkligen stor skillnad! Du börjar se riktigt smal ut nu, Linda! HEJA, HEJA DIG! Superbra jobbat!

Svar: Åh vad roligt att du tycker det! Vad glad jag blir. Man är alltid så dålig på att se själv. Jag ska ta massa nya foton på mig också här snart och då ska jag ta i mer olika kläder. Men sen också i de jag hade på mig när jag vägde 95. Är mest nervös inför de bilderna, att det inte ska synas någon skillnad =P. Pernilla, tack för allt ditt stöd i detta. Är jätteglad att jag hittade din blogg!
Linda

2012-08-04 @ 19:39:51
URL: http://skinnyjeans.devote.se
Gentle Giant

Vilken otrolig skillnad! Vilket fantastiskt arbete du gjort! Trist att du ska behöva deala med kommentarer lik den nedan. Du är en förebild med ditt hårda slit och visar att det ger resultat. Trevligt upplägg förresten med att 'det händer något' var femte kilo du går ned.

/GG

Svar: Tack så jättemycket! Jag blir så glad av din fina kommentar. Jag hoppas kunna hjälpa andra som också vill gå ned i vikt och behöver se att det fungerar för andra, så de kan lita på att det kan fungera för dem också. Tack ska du ha, jag tyckte vägen blev roligare så =)
Linda

2012-08-04 @ 19:41:07
URL: http://www.gentlegiantafskfvde.blogg.se
Viktkamp

busvisslar, du var fin innan oxå men bra jobbat =) Skitsnyggt!!!! Kram

Svar: Men åh vad gullig du är! tack så jättemycket! (och jag röstar varje dag på din bild på kappahl! =D) TACK! Kram
Linda

2012-08-04 @ 22:16:55
URL: http://viktkamp.webblogg.se
Hanna-Mirari

WOOOOOHOOOOO! Vilken jäkla grej du gjort! DU är min hjälte! Fy fan vad snygg du är! HEJA!

Svar: Men Gud! Nu blir jag alldeles rörd här, åh vad du är snäll och gullig, det var det finaste någon sagt till mig som är utomstående tror jag! Tack!! KRAM
Linda

2012-08-04 @ 22:43:10
URL: http://hanna-mirari.blogspot.se/
smulan

Måste vara underbart att kunna verkligen se vad som hänt med din kropp:)
Det måste ju underlätta för dig att kunna se kroppen som den är, inte som större som du skrev att du fortfarande gjorde.
Du har inspirerat mig med alla dina bilder, så nu ska jag börja ta lite kort på mig själv för att kunna se bättre om det händer nåt. För som du skriver, man kan bli blind åt båda hållen:)

Svar: Ja det är skänt faktiskt att kunna ta fram en bild och jämföra. Nu tycker jag förvisso att jag är större än vad andra kanske tycker, men jag tror attd et handlar om en form av förnekelse "inte kan väl jag..." Men det blir bättre och bättre. Ja! Ta massa kort! Jag tror du kommer tycka det är jätteroligt sen när när du har massa kul att jämföra med =) Och släng inte dina största kläder. Jag gjorde misstaget att slänga bort för stora byxor =(
Linda

2012-08-05 @ 12:03:46
URL: http://blogg.amelia.se/smulan
Marja - Baka Sockerfritt

Så snygg du är! Bra kämpat :)

Svar: TAck så jättemycket!
Linda

2012-08-05 @ 12:48:12
URL: http://bakasockerfritt.blogg.se/
Pernilla

TACK SJÄLV! Du är superbra på att peppa när man inte själv orkar :)

Svar: Åh tack det var roligt att höra =D
Linda

2012-08-05 @ 13:48:23
URL: http://skinnyjeans.devote.se
ZtorZillen

Kan bara säga en sak: WOW!

Svar: Tack kära du! <3
Linda

2012-08-05 @ 15:04:52
URL: http://ztorzillen.blogg.se
Anonym

GUD vad duktig du är! kämpa på så når du snart ditt mål:)

Svar: TACK ska du ha!!
Linda

2012-08-05 @ 15:37:40
Lovisa

Attans vad duktig du är! Wow!
Tack för motivation!

Svar: Åh tack så jättemycket! Tack själv =D
Linda

2012-08-06 @ 07:04:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0