Hej nummer 6!

69,0 kilo idag! 26 kg minus sedan jag blev sjuk och 61 kg minus allt som allt (dock 19 kg plus från lägsta vikt efter minskningen innan jag blev sjuk).
Jag är såååå lycklig! Inte över just 26 utan för att jag ser 6an. Senast jag vägde nåt på 60 var på väg upp i vikt när jag blev sjuk och det var i mars 2014 och med andra ord ett år och 7 månader sedan! 

Den här omgången av viktminskning påbörjade jag lite smått i februari i år men kickade igång på allvar i april och har sedan dess gått ned från 95 kg till dessa 69. Att se den där 6an är för mig som ett bevis på att jag har vinnarskalle och att om man aldrig ger upp så kan man verkligen nå dit man vill. Det bästa med det hela är att få uppleva lyckan uder processen igen! Och dessutom finns det ingen föreliggande risk att jag ska bli sjuk igen så den här gången bör det inte bli knas med viktökning.
Kämpa på allihop! Vi kan nå våra mål!

 
 


Kommentarer
malin

grymt bra jobbat!!! en dag hoppas jag själv kan stå där stållt framför kameran med ett leende. istället för att gömma mig!

2015-10-28 @ 18:38:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0