Ovälkomna vilan

Här är en helt slut jag igen. Tyvärr inte helt nöjd med min insats idag vad gäller varken motion i vardagen (ca 13600 steg i nuläget) eller träning. Träningen i synnerhet är jag inte nöjd med eftersom den idag är exakt noll. Men jag ska erkänna att jag inte alls orkade. Jag har fått mer ont i operationsområdet sedan jag började jobba och träna igen och eftersom jag tränat 3 dagar i rad nu, trots att gårdagen slutade på endast ett 45 minuterspass, så fick det lov att bli vilodag idag.
 
Efter middagen idag, vilket jag inte heller orkade lägga energi på så det blev en Micromat för mig medan övriga familjen åt hemgjord kebab med pomfritt, så ville jag bara krypa ned i sängen. Men då fick jag ett samtal från min kompis och hon undrade om jag kunde skjutsa henne och hennes dotter till akuten. Självklart ville jag ju ställa upp på det så sängen fick vänta.
 
Nu är det i alla fall dags att krypa ned under täcket för att samla energi. Jag har behövt jobba över både måndag och tisdag då vi är underbemannade på jobbet. Saken görs inte enklare av att min arbetsdag imorgon inte heller kommer få sluta enligt schema, utan 1,5 timmer senare då vi ska ha konferens. Men det är bara att hoppas på att jag vaknar med lite mindre smärta och lite mer energi. Jag skulle gärna ta en dejt med min crosstrainer imorgon kväll nämligen.
 
Sov gott allihop
 
Den här lyckan finns åter igen i butik och nu är det jag som njuter av min juliga Starbucks White chocolate mocha varje kväll. Jingle bells, jingle bells 🎄🎅
 


Kommentarer
malin

oh önskar det fanns starbucks här med !!!!!!

Svar: Vart bor du? Jag köper dem på ica :)
Linda

2015-11-18 @ 15:31:03
malin

hej svarar på din mail på den frågan mvh malin

2015-11-18 @ 22:23:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0