Nervös

Nu har jag krupit ned i sängen och ska lyckas somna. Jag är full av bubbel i magen, för imorgon ska jag tillbaka till jobbet och det äe. Första gången på en hel månad som jag ska dit. Jag har som bekant varit sjukskriven efter operationen jag gjorde den 15e oktober.
 
Två anledningar till att jag har små fjärilar i magen. Dels eftersom jag faktiskt inte varit där på en månad och det innebär att det kan gå åt två håll; antingen blir det bara underbart att komma dit och det blir sprudlande roligt. Eller så kan det bli utmattande jobbigt de första dagarna, för att jag ska komma igång igen.
Dels finns det en sak till som gör mig lite nervös och det är om de kommer se på mig att jag gått ned 6 kilo eller inte. Det har nämligen hänt en hel del med utseendet på min kropp den senaste månaden, för jag har inte bara tappat vikt sedan jag var där, min hud har jobbat ordentligt bra, så måttbandet var ju trevligt vid senaste mätningen.
Plus, det värsta av dem alla, jag har ju fortfarande ont. Kommer jag att orka?
 
Håll tummarna för mig snälla.
God natt
 
 


Kommentarer
Annika Lundgren

Alltså du är outstanding..
keep going, alltid nervöst efter lång frånvaro från jobb.
Men det går kanon bra det vet jag...kram

Svar: Åh men tusen tack för de fina orden ♡♡ jag kämpar på och hoppas att det ska räcka hela vägen
Linda

2015-11-16 @ 06:15:02
URL: http://femtio-sju-kilo.blogspot.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0