Lite extra glad

Julstugan är i full gång här på kvällarna. Vi varvar bakning med handling av julklappar, att göra julgodis, slå in julklappar och njuta av julfilmer. Den senaste av filmerna vi avnjöt var igår när vi såg "12 dates of christmas" vilken var mysig.
 
I övrigt så fortsätter jag att vara noga med att hålla i mig kring allt julgott, då jag ändå börjar närma mig mitt viktmål. Jag försöker också få till träning på crosstrainern med jämna mellanrum så att det inte ska bli för stora glapp och alltså något kroppen känner att jag gör regelbundet. Men snart kommer det fler och fler dagar där man får släppa lite på tyglarna, så risken att jag inte går ned nåt i december kvarstår fortfarande. 
 
Jag ska avsluta med att säga att jag är lite extra glad idag då jag upptäckte att vår lokaltidning publicerat min insändare om reflexer. Egentligen hade jag publicerat texten i vår kommuns "aktuellt" på facebook, men det var flera där som tyckte jag skulle skicka in den. Idag kom tidningen och det var roligt att se att de gillade och publicerade den
 
Lite julkänsla 
 
Min insändare
 
 
 


Kommentarer
Erika Palmqvist

Bra skrivet! Det är verkligen tråkigt att inte se om det är någon som tänker gå över vägen. :(

Svar: Ja jag tycker det är så himla obehagligt...
Linda

2015-12-10 @ 08:40:48
URL: http://ereeka.se/
Sofia Karolina

Har kollat igenom din blogg lite snabbt och vilken otrolig resa du gjort! Jag blir så glad när människor lyckas! Grattis!

Svar: tusen tack för kommentaren =D KRam
Linda

2015-12-12 @ 12:19:02
URL: http://sofiascountry.blogspot.se/
Sofia Karolina

Kom på nu i efterhand att jag länkade fel blogg, det här är min riktiga =)

2015-12-12 @ 12:20:12
URL: http://fiasrefitness.blogspot.se/
malin

GOD JUL !!!!!

Svar: God jul!!
Linda

2015-12-23 @ 08:55:51
malin

hej linda såg ditt inlägg på twitter om beyound diet! sett detta tidigare och för står tänket försöker hålla min mat så ren som möjlig ungefär som det hon pratade om men googla man runt lite verkar det som dom är mest ute efter kärna pengar! kram

Svar: Så kan det mycket möjligt vara.. man vet ju aldrig idag tyvärr =( Kram
Linda

2015-12-30 @ 22:09:28
Martin

Bra det där med reflexer.

Önskar upptadering av bloggen


LIVE LONG AND PROSPER

Svar: Yes Martin =D Allt kommer nu, jag har inte hunnit bara =P LLOP
Linda

2015-12-31 @ 04:30:08
Eline

Lokaltidningarna publicerar oftast alla insändare de får in så man ska inte oroa sig för om de "gillar den" eller inte :) Det är bara att skicka på. Varför kallar du dig "TomBlin" förresten?

Svar: Grejen var att det inte var en insändare egentligen. Det var ett inlägg på facebook som jag fick rekommenderat att skicka in som artikel. tomBlin är mitt och makens artistnamn
Linda

2016-01-05 @ 13:46:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0