Det har gjort mig ont

I måndags så spenderade jag hela eftermiddagen på akuten. Anledningen till det var en extrem huvudvärk jag haft i tre dygn och den vägrade ge med sig. Enligt sjukvårdsupplysningen var jag tvungen att åka in för att utesluta att det var något farligt. Efter en lyckad röntgen av huvudet samt ett ryggmärgsprov så kunde skicka hem mig. Jag fick citodon för att ha nåt relativt starkt som skulle kunna hålla huvudvärken i schack. Men det fungerar inte till mitt stora förtret och jag har med andra ord huvudvärk varje dag just för tillfället. Det är få saker som är så uttröttande som en konstant huvudvärk.
 
Jag har lite smått kommit igång med min träning igen, efter några månaders stillestånd. Det har gjort mig ont att jag inte klarat av att vara aktiv som jag velat, som min sjukgymnast velat och som min kropp önskat. Jag hoppas att energin är på ingång igen och att jag åter skall kunna ta kontroll över mitt välmående. Jag skall berätta närmare snart, då jag känner mig redo.
 
Jag hoppas att ni alla kan njuta av värmen och att sommaren börjar visa sig. Vad ni än gör så glöm bara inte hur värdefulla ni är -bara för dem ni är
 
 


Kommentarer
Mia

Va trist :( Alltid jobbigt att inte få svar heller på varför man har ont..
Krya på dej <3

2014-06-07 @ 14:24:55
Anonym

Ønsker deg god bedring og håper legene finner ut av det.

2014-06-07 @ 17:50:14
Anonym 2

God bedring!
Hvordan holder vekten seg når du ikke får gått tur eller trent?

2014-06-11 @ 08:24:37
Johanna

Låter väldigt jobbigt. Hoppas verkligen du kommer att få må bättre. Du är värdefull du med. Tack för dina fina ord.

2014-06-11 @ 15:59:44
Erica

Huvudvärk är något av det värsta som finns. Huxflux en dag för snart 10 år sedan fick jag huvudvärksproblem. Sen dess har jag haft en dag då jag känt mig riktigt klar i huvudet än om det bara varade i några timmar. Krya på dig, kram!

2014-06-12 @ 22:42:53
URL: http://www.gnussan.blogg.se
Nina

Hoppas du mår bättre snart. Finns inget värre än huvudvärk!

2014-06-19 @ 09:16:06
URL: http://vardagutansocker.blogg.se
ZtorZillen

Krya på dig...och ta hand om dig! *kram*

2014-07-09 @ 18:35:06
URL: http://www.ztorzillen.blogg.se
cecilia

Stor kram till dig! du är en inspirerande kämpe och jag önskar dig allt gott!
hoppas du börjar blogga snart igen när du känner dig bättre!

2014-07-11 @ 12:56:50
Natalie

Hej!
Tycker din resa är helt fantastisk! Du hjälper mig att hålla motivationen uppe! tack för bra inspiration! Kram

2014-07-16 @ 15:25:52
URL: http://nattalys.blogg.se
madde

Hur går det för dej?
Börjar sakna dina inlägg!


Kram

2014-07-23 @ 15:43:13
URL: http://egetperspektiv.webblogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0