Månansiktet

Så får jag åter igen vakna med månasikte och supersvullen överallt. Det finns inget värre än att ha ödem när det påverkar så mycket av välmåendet som det gör. Nu är det ett pittingödem igen, vilket innebär att det blir ett avtryck i huden där jag haft fingret. Men snart tillbaka till läkaren så det är bara hoppas att de hittar en lösning snart (så jag slipper bli vansinnig). Det minst roliga, förutom smärtan i kroppen är ju att folk ute frågar om jag är trött, eller om jag varit hos tandläkaren och fått bedövning. Mina nära vänner kan fråga om jag gråtit. Detta alltså eftersom jag blir så svullen i ansiktet. Det är inte helt roligt att visa sig utomhus då och jag brukar hålla mig inne tills värsta svullnaden i ansiktet lagt sig.
 
Idag har jag Leo och Oliver hemma från förskolan. Vi tog en lugn inkörningsvecka då Leo fick gå en dag och Oliver två. De har varit väldigt trötta den här veckan så det kändes ändå lika bra. Tomas slutar tidigt på fredagar och är hemma strax efter 13 idag, vilket så klart är mysigt och ger oss en bra chans att planera middag och sådant i lugn och ro. Vad ska ni äta för gott idag?
 
Om jag orkar sen (på grund av vätskan) ska jag försöka stå en stund på crosstrainern
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0