Enkel och riktigt god middag

Jag avslutar den här dagens inlägg om mat med att även dela min middag med er idag. Tomas hade ett möte med företaget på kvällen, så vi tog något som skulle gå snabbt och en favorit hos oss bland snabbt, enkelt och gott är fiskbullar. 
Idag blev det riven och stekt blomkål, blandad med stekt svamp. Till detta en blandsallad med zuccini, lite lök, kål och paprika, samt fiskbullarna i hummersås.
 
Vad åt ni till middag idag? Och åter igen ber jag er berätta om era egna spännande matkombinationer.
 
 
 
 


Kommentarer
Elena

Vilken inspirerande blogg!! :)

Åh gott med fiskbullar :)

2013-09-02 @ 22:03:33
URL: http://ellisono.blogg.se
Ninna

Stekt och riven blomkål? Det lät spännande. River du den på rivjärnet bara eller?

2013-09-03 @ 10:23:06
M

Hej!
Först och främst måste jag bara säga att du har gjort en beundransvärd resa!! Otroligt imponerad!
Sen är jag lite nyfiken..var det bara kalorier du räknade eller höll du även koll på kolhydrater, fett och proteiner i rätt mängd vid varje måltid?
Med vänlig hälsning, M

2013-09-03 @ 10:48:17
Lindha

Min middag blev sallad med ägg, avokado, räkor, skinka, riven lagrad ost och diverse grönsaker plus lite vitlöksdressing. Gott! :)

2013-09-03 @ 22:31:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0