galet svullen...

Något som är högst irriterande för mig, är att jag tenderar att lägga på mig vätska i kroppen emellanåt. Riktigt varför det händer kan jag inte svara på. En av de jobbigaste sakerna med detta är att det oftast är i benen som den här vätskan tycker att den ska samlas och irriterande nog och utan att jag har minsta aning om varför, så har just detta hänt mig, just nu. Det värsta när detta händer är att jag verkligen inte ser klok ut. Jag får ridbyxlår utan dess like. Så jag får snällt ta en vätskedrivande nu och hoppas innerligt att det försvinner tills imorgon!
 
Något positivt är att jag fått igång surfplattan nu i alla fall.
 
Och sist men inte minst så har jag hittat en bild på nåt som får det att vattnas något galet i munnen, men som man inte (bu) kan äts när man ska hålla eller gå ned i vikt (bu igen)
 
 




Kommentarer
Eline

Enkelt - kolhydrater binder extremt mycket vätska.

2013-05-29 @ 10:02:28
Anonym

Har du pratat med läkarna om vätskan i benen? Kanske har att göra med njurarna?

2013-05-29 @ 15:33:32
Anonym

Vet inte riktigt hur jag hamnade här, men jag undrar om surfplattan! Är den bra?

Svar: den är bra
Linda

2013-06-08 @ 12:19:39
evelina holmbom

hej vi har sets på facebook och våran familj har också en smsung galaxy tab 2 fast våran äe vit<3!

2013-06-12 @ 12:05:08
Mandy

nu väger du ju lite på 50 kg och är inte det normal vikt? Då kan man ju unna sig ibland :D Är intebså kul med ett liv där man förbjuder sig själb att inte äta det ena och de andra. Man går inte uppp i vikt för en kakbit!

Svar: Jag förbjuder mig aldrig nåt. Det är det som är tjusningen med att viktminska/hålla vikten så här ;-)
Linda

2013-06-12 @ 13:49:58
Monika Grannas

Lymfmassage är toppen då du tenderar att dra på dig vatten, då kan du få ett egenvårdsprogram att göra varje dag själv också.

Svar: jaså? det känner jag inte alls till? Hur får man veta mer om det?
Linda

2013-06-12 @ 17:36:31
Jag

Åh de ser underbara ut! Är de glutenfria och kan jag isf få receptet på mail? Supertack!

Svar: ååh nej jag tror inte de är glutenfria. Jag har inte provat att baka dem. Tycker bara de såg så ljuvliga ut! tyvärr =(
Linda

2013-06-14 @ 15:29:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0