Min dag och massa bilder

Då har ännu en lördag snart gått förbi och en del av den spenderade jag med min fina väninna Jenny. Vi var och shoppade lite. Detta köpte jag till mig idag. En ny bikini från Cubus. Något jag var i desperat behov av då jag endast hade en för stor badräkt nu. Denna satt dessutom superbra och var skön, så det var roligt att hitta den. Då kan jag med andra ord gå och simma igen om jag vill. I övrigt köpte jag lite underkläder också vilket aldrig är fel.
Rainbow padded braRainbow brief 
Jag hittade också den här underbara jackan på Gina Tricot som jag vill ha. Dock i svart. Det är en sådan jacka som såg hemsk ut på galgen men som jag såg på att den skulle vara supersnygg på -vilket den var. Jag köpte den inte idag eftersom den kostade 399 kronor, men jag hoppas kunna köpa den innan de byter ut sortimentet nästa gång
 
 
Hemma blev et mys med familjen. Vi har ätit god mat idag eftersom det är lördag. Det blev stekt fläskkarré med promfritt och guaccamole. Vi åt också varsin kycklingvinge från Mcennedy som vi köpt på Lidl. Rekommenderar varmt för de var verkligen supergoda
 
 
 
Sedan var det ju andra chansen på melodifestivalen och det var ett riktigt starkt gäng idag tycker jag. Jag höll dock på Robin så jag är extremt nöjd med att han fick gå vidare. Som nummer två så höll jag på Martin, så det var trist att de fick duelera mot varandra. Dock höll jag på Anton som nummer tre så det var helt okay att det var han som gick vidare. Huvudsaken för mig var att Robin klarade det med sin härliga röst och mysiga "you" 
 
 
I övrigt har jag också hunnit med tre träningspass på min crosstrainer och alltså hela tre timmar och 15 minuter motion på crossen
 
Igår var jag hos en väninna på kvällen och hade mys med gänget från Club 96 (minns ni revygruppen jag var med i under hösten?
 
 (<-- klicka för större bild)
 
Vi hade lite träff för att se på revyn tillsammans och prata lite om att det blir en ny revy i höst igen, vilket så klart känns väldigt roligt! Si i höst blir det revy igen om inget händer
 
 
Leo är fortfarande sjuk här med över 39 grader i temp. Han fick den i måndags vilket innebär att han varit sjuk i lite väl många dagar nu. Han verkade vara på bättreingsvägen idag men nu på kvällen dippar han ned igen så om det inte vänder kraftigt nu så blir det läkaren med honom för så här kan han inte ha det
 
 


Kommentarer
Gentle Giant

Vilka fina kläder! Tror det komemr sitta riktigt bra på dig! Härlig färg på bikinin och snygg skurning på jackan!

Vad roligt att sätta upp en ny revy i höst! Håller tummen för att det blir så för dig och er!

Jag hoppas att du har en fin start på dagen och att Leo snart mår bra igen!

Svar: Tack snälla! Jag är så nöjd med bikinin! Och jackan hoppas jag hinna köpa innan de tar den ur sortimentet =)
Ja det ska bli väldigt roligt och jag ser fram emot det massa!

Tack snälla rara du! Kramar <3
Linda

2013-03-03 @ 08:33:32
URL: http://www.gentlegiantafskfvde.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0