Video när jag sjunger

En video när jag sjunger kan ni se HÄR
 
Idag har jag varit iväg och sjungit på ett dop, vilket var väldigt mysigt och trevligt som alltid. Efteråt var det god mat i trevligt sällskap innan jag gick ut i det underbara solskenet och gav mi hemåt igen. Det enda som var tråkigt var att min underbara väninna Jessica också skulle ha varit där, eftersom det var hennes makes syster som döpte sitt barn. Jessica var dock dagen till ära magsjuk, stackarn. Jessicas viktminskningsblogg hittar ni HÄR.
 
 
Jag känner mig inte helt frisk fortfarande jag heller, så nu var det ett par dagar sedan jag tränade. Men hellre ordentligt frisk så jag kan träna som vanligt nästa vecka, än att träna en slatt hit och dit -för att man inte blir riktigt frisk någon gång. Dessutom är det som jag skrev om tidigare, ingen mening med att träna när man är sjuk. Det beror på att kroppen är upptagen på annat håll, att bli av med sjukdomen.
 
Igår kväll tittade vi på film tillsammans hela familjen
 


Kommentarer
Gentle Giant

Det låter som en härlig dag!

Underbart fint du sjunger förresten! Väldigt inspirerande!

Svar: tack snälla du, åh så glad jag blir över det!!
Linda

2013-03-24 @ 09:37:58
URL: http://www.gentlegiantafskfvde.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0