VInnaren i tävlingen

Och vinnaren i tävlingen av proteinpulvret är nu utsedd! Vinnaren heter Micaela Ahlsén och vinner med denna motivering:
 
"Efter ca tio år springandes till läkare fram och tillbaka fick jag diagnosen Endometrios,blev opererad men jag mådde värre efter och hade mycket ont. 
I 2,5 års tid har jag fått äta många olika hormonmediciner och värktabletter (morfin) och allt detta tillsammans har resulterat i 40extra kilo på min kropp. 
Jag opererades igen Dec-12 och efter denna operation är jag för tillfället smärtfri för första gången på 11år! (Jag är bara 25) som jag nu arbetar med att göra mig av med mina extrakilon och har börjat träna lätt och tänka på att äta mindre portioner. 
Sjukdomen jag har är kronisk och går i skov och man vet aldrig när nästa period kommer så jag försöker att njuta av denna perioden som är bra och även försöka nå mina mål så gott det går. 

Jag har hittills gått ner 10kilo och två klädstorlekar med hjälp av mindre portioner och träning! 
Proteinpulver har jag gärna velat testa och jag tror att det kan hjälpa mig bra med min träning. 
Min inspiration hittar jag i din blogg och jag uppskattar verkligen alla tips och råd du skriver till oss som följer!" 
 
OBS! Jag har dock tyvärr har en dålig nyhet. 
Toppform har sitt lager hos Fairing som för några dagar sedan meddelade att Protein Smoothie inte längre finns i lager och skall tas ur sortimentet. 
Detta gör alltså att vinsten i tävlingarna måste ändras. Vi kommer att ersätta den med detta proteintillskott istället och hoppas att vinsten i alla fall skall kännas okay. Naturligtvis beklagar toppform det inträffade och ber att få understryka att de inte hade en aning om detta då tävlingen skapades.


Ny smakbomb från Fairing!
Fairing QuadPro är ett svenskproducerat proteintillskott av högsta kvalitet, sammansatt av fyra olika proteinkällor och med en smakupplevelse utöver det vanliga!

Ingredienser Helmjölksprotein bestående av micellärt kasein (MPC), vassleproteinkoncentrat, kalcium kaseinat, äggalbumin från hönsägg, Kokosfett, MCT fett, L-glycin, Taurin, arom, förtjocknings-stabiliseringsmedel (cellulosagummi), sötningsmedel (aspartam*). *Innehåller en källa till fenylalanin.

Produkten innehåller sötningsmedel.
Allergener: mjölk, laktos och ägg.
Näringsvärde per 100g Energi 1646,4 Kj / 392 kcal Protein 68 g Kolhydrater 5 g Fett 11,1 g
Doseringsförslag 2 skopor (ca 35g) blandas med vatten eller mjölk och dricks vid behov.
Förvaring Torrt, svalt, väl förslutet och oåtkomligt för barn.
Kvalitetsgaranti Producerad i Sverige under rådande EU-normer.
 
Ett STORT GRATTIS till Micaela Ahlsén för vinsten i tävlingen!


Kommentarer
Eline

Sen jag började läsa din blogg för ett par månader sen har du haft två frågestunder som du sedan inte svarat på...

Svar: Hej Eline! Jag har ännu inte svart då jag håller på med summeringar. Men det kommer jag lovar =)
Linda

2013-06-16 @ 21:54:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0