Vad har ni för planer?

Åh vad trött jag har varit idag. Av olika anledningar så blev min sömn störd i natt och det är otroligt att det verkligen kan rubba en hel dag. Men ja, nu är kvällen här och snart är det dags att få ta igen sig, så imorgon är jag förhoppningsvis piggare.
 
Gårdagen spenderade jag (förutom med att söka jobb så klart) tillsammans med min vän Anna och min underbara Jessica. Vi hade lite roligt här och passade på att ta några foton. Kan ni tänka er va, att Jessica har tappat vikten av hela mig och jag som tappat hela 80 kilo har blivit så liten att jag faktiskt är lätt nog att sitta på någons axel. Det är galet. Jessica hittar ni bland annat på instagram där hon heter @nevergiveupjess.
 
 
Idag har jag så klart också sonderat efter jobb på nätet (obligatoriska dagsbestyr) men även passat på att träffa en annan väninna på förmiddagen och Jessica en snabbis vid lunch. Resten av eftermiddagen och kvällen spenderade jag med lite handling (imorgon ska ni få se vad) samt att umgås med Tomas. Imorgon är det hans sista arbetsdag och sedan är det åter igen dags för en välförtjänt semester.
 
 
Har ni några trevliga semesterplaner i år?
 
 


Kommentarer
anette svensson

denna helgen skall jag på mini semester till öland i 3 dagar det skall bli kul och skönt sedan v 29 & 30 är jag i vår stuga i jämtland och bara njuta !! vad skall du själv göra fina linda

Svar: underbart!! Hoppas din sommar varit ocg fortsätter vara underbar!
Linda

2013-06-28 @ 08:31:20
URL: http://goingemall.bloggo.nu
Gentle Giant

Ni är fantastiska! Så muskelbilderna på dig dessutom. That's crazy! ;) Vilken deff! Bra jobbat!

Svar: Åååh men tack snälla söta du! Du är alltid så himla go i dina kommentarer! <3
Linda

2013-06-28 @ 18:09:43
URL: http://www.gentlegiantafskfvde.blogg.se
E

snygg tröja, vart har du köpt den? ^^, vill ha. älskar rosa.

Svar: Jag har köpt den av en väninna =) Älskar den också!
Linda

2013-06-28 @ 23:56:32
Trees, mamma i London

Vad fin du är <3 Och DUKTIG! Det är fan inte lätt att gå ner graviditetskilon.

2013-08-02 @ 18:49:16
Trees, mamma i London

Vet inte om förra kommentaren kom fram!
Tänkte bara säga att det du gjort är såå imponerande. Det är inte fasen inte lätt att gå ner graviditets och amningskilon som ökar sakta sakta.
Grymt gjort :) Du är så fin!

2013-08-02 @ 18:50:37
URL: http://mangofisk.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0