Intervju i Söndagsbilagan och Tomas start

Det är så mycket som händer nu så det känns som om dygnets timmar inte räcker till. Men det är roliga saker och det är ju det som spelar roll.
 
Om vi börjar med det viktiga (ordvits) så går det bra med vikten och jag står still på mitt kilo än så länge. Som ni vet har jag gått ned 80 kilo, helt utan macksäcksoperation, diet eller andra metoder och bara använt mig av sunt förnuft. Hur jag faktiskt gjort kommer ni att kunna läsa om i Aftonbladets SÖNDAGSBILAGA som kommer ut den 28 juli. Där är det en stor intervju med mig om hur jag faktiskt gjort. De fotade också mycket så ni får lite nytt och fräscht på mig. Detta är också anledningen till att ni fått vänta på svaren i frågestunden. Då jag fick veta att de ville göra en intervju så kändes det som kaka på kaka att ge er alla svar här och där. Så vi börjar med tidningen så kör jag det som eventuellt saknats här.
 
I övrigt är det massvis med andra spännande saker på gång. Idag kommer en vän hit från England och det är mycket framtid som ska diskuteras. Vi ska åka till England nästa vecka och sjunga och träffa lite musikproducenter. Jag har också ett stort fokus på att komma igång med mitt företag inom vikt-hälsa-coaching osv nu. Är det någon som är intresserad av det företaget så maila mig på [email protected]
När vi kommer hem har jag förhoppningsvis mer information att ge er om hur saker och ting ser ut.
 
 Elaine Rennie 
 
Nu till något annat roligt och spännande! Tomas bestämde sig för att det var dags för även honom att ta tag i vikten en gång för alla. Han är absolut inte tjock men vill tappa 18 kilo för sin egen trevnads skull. Han tyckte att min metod är så bra så han kom igång redan kvällen efter han bestämt sig (dag 3 idag) och än så länge är han glad och nöjd. Han sa också att han förundrades över hur enkelt det faktiskt var och att han inte är ett spår av hungrig, utan hela tiden nöjd. Mer om hans resultat senare. 
 
Startvikt: 88 kilo
Målvikt: 70 kilo
BMI: 29,4
 
Jag avslutar blogginlägget med en kavalkad av bilder från sista tiden
 
 
Lekparksmys med barnen och världens bästa Jessica (<-- Jessicas blogg)
 
Födelsedagsfirande för pappa. Hurra hurra!!
 
Badmys hos mina föräldrar
 
Blandade bilder på mig
 
Avslutningsvis ett supergott mellanmål. 140 kalorier för hela burken så jag brukar äta direkt ur
 
 
 


Kommentarer
Jess

Heja Thomas !!!! :) fina bilder gumman puss

Svar: Hihi tack snälla hjärtat! =D Nu hann jag se att du kommenterade =) Annars hinner jag aldrig svara på kommentarerna =O. Tack snälla. VI ses snart! puss <3
Linda

Johanna

Hej jag följer din blogg och du är så himla grym! Men en sak har jag nog missat, hur har du gått till vägar? Tränat mkt? Kram

Svar: Jag har varit noga med maten och gått mycket powerwalks och kört crosstrainer. Allt finns om du läser i bloggen från början =)
Linda

2013-07-08 @ 18:40:16
URL: http://Bebisfisen.blogg.se
Pernilla

Vad häftigt med en Englandsresa och allt vad det kan innebära. Ska bli spännande att (förhoppningsvis) få följa er framtida resa in i musikbranschen! :)

Ett extra tillägg får ju bli ett hejarop till Tjomas! Så, heja honom! :)

Svar: Ja, det var superroligt faktiskt att få göra detta. Jag hoppas attd et kommer leda till något stort och bra! =)Tack! Han kämpar på här. Nu ska vi bli tjusiga och fina här hemm a=D Kramar <3
Linda

2013-07-09 @ 22:55:39
URL: http://skinnyjeans.devote.se
Caroline

Herre min gud människa... vad duktig du är/varit. Ser helt fantastiskt fin ut & med en helt perfekt kropp. En eloge till dig, som lyckats med allt detta helt på egen hand. Så sjukt imponerad, du är en förebild för alla. Sköt om dig & lycka till med vad du än tar dig för! : )

Svar: TAck snälla rara!!
Linda

2013-07-11 @ 09:16:47
URL: http://intox.blogg.se/
Sussie

Herregud vad duktig!!! Sjukt snygg oxå!!! Blev riktigt motiverad att komma igång själv nu:)

Svar: Tack snälla rara du!
Linda

2013-07-28 @ 17:50:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0