Träning och foton

Åh vad det kliar i kroppen på mig nu när jag inte tränat något sedan i måndags igen. Jag som hade ordentliga träningsplaner för den här veckan. Jaja, det är bara att rulla med det. Jag orkade i alla fall ta trappen upp efter jag handlat och det är ju i alla fall alltid något. Kan till nästan 100% säga att det rör sig om en överansträngning och inte om en inflammation i alla fall och det är så himla skönt.
 
Imorgon hoppas jag att jag kan träna. Jag planerar att köpa mig en snickers eller något fredagsgott men vill inte göra det om jag inte gått ned i vikt sedan förra veckan, eller om det är så att jag inte kan träna så jag kan träna bort kalorierna innan jag sätter mig med kvällsmys. Jag har under två helger nu ätit godis utan att kunnat träna eller så och jag tycker alltid det känns så obehagligt eftersom jag vet att det stannar i kroppen och växer då. Samtidigt vet jag att det är Linda in viktmode som talar och att Linda in normal mode måste kunna äta lite godis utan att tänka på det som kalorier, utan bara som vanligt gott en kväll. Det kommer dock mer och mer och det känns skönt. När jag nått min slutmålvikt så kommer det nog vara i hamn under perioden jag ska försöka hålla vikten innan man börjar "resten av det normala livet" so to speak. Är det någon som känner igen sig i dessa tankar?
 
Gott med godis. Detta är från skålen jag köpte förra helgen och bjöd på när vi hade gäster
 
Lite godis från förra helgen. Chipsen och godiset bjöd vi på på lördagen då vi hade gäster. Glassen åt vi på fredagen men gallstenen satte stopp för mig och jag kräktes ofrivilligt (och oförberett dessutom) upp glassen igen
 
Juni 2012 - 102 kg. Januari 2013 - 59 kg
 
Saknar äggsmörgås (inte bra att äta ägg när man har gallsten eftersom det kan trigga anfall)
 
 


Kommentarer
Josefins utmaning

Fasen vad snygg du är! :)

Svar: Åh men tack snälla! Nu blir jag ju generad =)
Linda

Petra

Blir riktigt inspirerad och motiverad av din historia och dina bilder. Tycker att du är riktigt duktig!! Man kan säga att jag vet vad du gått igenom på något sätt då jag är i en liknande situation.

Svar: Åh men tack snälla rara du vad glad jag blir!! Åh så spännande, jag ska läsa i din blogg =)
Linda

2013-01-31 @ 21:14:57
URL: http://fitnessumo.blogg.se
Pernilla

Jag förstår verkligen det där med att inte vilja äta vad som helst när man inte kan träna (av olika anledningar). Just det att det känns som att godiset (eller vad det nu kan vara) lagras i kroppen. Den sunda delen av hjärnan säger förstås att man tränar bort det nästa gång man besöker gymmet/tar en promenad/motionerar på något sätt och inte stannar kvar i kroppen för alltid, men det är ändå känslan medan man äter som gör det lite jobbigt... Hoppas dock att du har gått ner vad du vill den här veckan så du kan få köpa dig ett Snickers med gott samvete :) Jag hoppas också för din skull att du kan träna imorgon! Kramar!

Svar: Jo det är ju så. Men du skulle sett mig idag, det toig mig en bra lång stund att bestämma mig för vad för godis jag ville ha. Allt jag såg var bara kalorier. Men sedan resonerade jag med mig själv och et kändes bättre.. Usch det är svårt. Lite har det nopg stigit åt huvudet eftersom man håller på så där! Tack snälla! Kram
Linda

2013-01-31 @ 21:44:22
Vicky

Känner väl igen mig som viktklubbare (mål sedan ett år, håller nollan stadigt ) ang att man ofrivilligt alltid tänker kalorier. Men det blir bättre! :)
Älskar din blogg, har precis gjort bukplastik och har dig som ett "facit" ha ha. Bra jobbat och grattis till ditt nya liv!!!

Svar: Åh men vad glad jag blir av dina fina ord! Det värmer verkligen. Vad spännande med din viktminskning och bukplastik! Finns dte någonstans jag kan se bilder på dig? Facebook eller nåt annat forum? Eller du kanske föredrar att inte visa upp dig? Tack snälla, så mycket!!
Linda

2013-01-31 @ 23:37:11
Sam

Hejsan. Jag undrar bara vad du äter för nånting o det.. För jag har börjat träna också fast jag äter som vanligt liksom kött, fisk, kyckling o det så kan jag få nåra tips? :)

2013-02-12 @ 21:59:40
evelina

jisses!! vilken inspiration du är, du får mig att verkligen vilja kämpa vidare. en blogg värd att läsa :D

2013-04-13 @ 20:57:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0