Tid för läkarbesök -smärta

Det var med en extrem möda som jag lämnade barnen på förskolan idag. Jag har så himla ont i benet att jag nästan inte kan lyfta det för att ta ett steg framåt. Jag har tid för att träffa läkare idag på eftermiddagen och då ska jag ta upp både gallan, benet och svullnaden och hoppas att de kan hjälpa mig ordentligt. Det är min sista vecka som sjukskriven också om det inte av någon anledning skulle bli förlängt, så det känns ju rätt angeläget att jag får ordning på hälsan nu så jag kan arbeta utan problem. Jag är tacksam för att det inte är värre, samtidigt tror jag aldrig jag råkat ut för så mycket med hälsan på samma gång som nu (extra vätska i buken som behövt tömmas, problem med svullnad i magen, problem med icke fungerande tarmar, gallsten och nu problemet -vad det nu är som hänt- i benen) Det är så trist också i och med att jag så smått lyckats komma igång med träningen, även om det inte på något sett var någon hård träning. Men det är bara att acceptera, för hälsan är ju ändå viktigast och arbetet kallar
 


Kommentarer
Pernilla

Usch, vad jobbigt! Jag förstår verkligen din smärta i benet - jag har ju själv haft problem med höften ett bra tag och det är minsann ingen dans på rosor. Hoppas dock att det är något som kan åtgärdas och behandlas snabbt och lätt så du får komma igång med träningen igen. Jag kan gissa att du har myror i benen just nu :) Lycka till med läkarbesöket! Kramar!

Svar: Ja usch det kryper i kroppen på mig för jag vill verkligen träna nu. Jag håller mina tummar hårt för attd et bara är överansträngt efter den där långpromenade jag tog. A.k.a någon form av träningsvärk som alltså går över snart. Jag ska äta voltaren mot det tänkte jag för om det är en inflammation så borde det bli lite bättre då. Men förhoppningsvis som sagt så går det över snart. Tack snälla. Usch din stackare som hade ont, jag hoppas det inte kommer tillbaka! Tack snälla. KRamar!
Linda

2013-01-29 @ 22:18:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0