svullen igen

Imorgon ska jag försöka sätta mig och svara på kommentarer och skriva ett mer riktigt inlägg, men just nu så ligger jag halvt utslagen i soffan. Jag trodde jag var frisk nu men börjar bli förkyld med huvud och halsont, det är dock inte det stora problemet -utan magen. Den här svullnat upp nu igen och jag har ont. Det är dock en skillnad nu från senast och det är att det inte känns som vätska, utan mer som om det är musklerna som svullnat.  Så just nu ligger jag som sagt ned och försöker vila så mycket jag kan igen.
 
Jag pratade med kliniken idag igen och hon så att det är ingen komplikation så utan något som kan hända. Då kan man behöva vila lite exta. Jag ska in till kliniken imorgon så ska de kolla magen och så får vilse vad de säger. Med anledning av detta så har jag inte suttit vid datorn idag utan mest legat, utom under en timme när jag satt och pratade med en väninna.
 
På fredag ska jag ställa mig på vågen igen. Det ska bli spännande att se om jag hållit vikten nu när jag försökt att inte tänka på viktminskning under en vecka
 
 


Kommentarer
Josefins utmaning

Hoppas det blir bättre snart så du slipper ha ont! <3

Svar: Tack snälla du! Jag håller tummarna =) <3
Linda

Jess

Hoppas magen blir bra snart!!!
Vila vila vila, tack för allt stöd Linda!

Gör lite reklam för vikt/tränings bloggar du läser :) skulle va kul å få läsa fler:)

Svar: Tack rara du! Jag hoppas den lägger sig snart =)Åh så lite så, så klart jag vill peppa och hjälpa till! =D Det gör mig glad och stark också.
Ja absolut det ska jag göra =D
Linda

2013-01-16 @ 19:51:15
URL: http://Jessansvardag.blogg.se
C

Åhh, gumman - hoppas att du snart är bättre!!
Det kommer säkert gå bra på fredag :-D

Kram ♥

Svar: Tack snälla du!! Kramar <3
Linda

2013-01-16 @ 20:35:15
URL: http://carusasviktblogg.wordpress.com/
Pernilla

Åh, nej, din stackare. Hoppas inte det är något allvarligt utan "bara" vätska eller någon normal svullnad. Jag ska hålla tummarna för dig imorgon och hoppas att du mår bättre snart! <3

Svar: Tack rara fina du. Det var en normal och okay svullnad så jag är lugn nu. Fick ont i magen ett tag och tänkte att hjälp om magmusklerna gått upp?! Men så var det tack och lov inte =) <3
Linda

2013-01-16 @ 23:01:30
URL: http://skinnyjeans.devote.se
Caroline Jansson

Hoppas det går bra hos kliniken imorgon. Krya på dig vännen! kramar Tänker på dig

Svar: Tack snälla rara du! Det gick bra =) Kram
Linda

2013-01-16 @ 23:49:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0