Jag länkar er!

Nu tänkte jag att jag skulle skämma bort er lite genom att länka till en mängd av mina olika inlägg under året som varit. Det är allt ifrån hur jag gjort till hur jag tänkt, foton, öppna kommentarer, när jag tvivlat och annat, till foton på bukplastiken och min årskrönika. Anledningen till att jag gör detta är dels eftersom jag fått en del nya läsare på sista tiden och många kommentarer som rör saker jag tidigare redan skrivit om. Jag svarar så klart gärna på frågor men tänker att detta kanske kan underlätta lite. Dels är det också för att bloggen nu funnits i några månader (sedan i juni) och det är mycket som har hänt sedan den startades. Bl.a så har jag ju gått ned från 100 kg som jag vägde då den startades, till i måndags 61 kg (och är då bara ett kg från min målvikt) och jag förstår att det då säkerligen är inlägg som glömts bort och saker som kan vara intressant att blicka tillbaka på.
 
Jag vill bara påpeka att detta bara är ett axplock av mina inlägg och det finns fler inlägg med information ni kanske vill ha eller läsa, så gå gärna tillbaka själva i bloggen för att se lite på hur det varit och fungerat. Kom också ihåg att det går jättebra att ställa frågor för jag svarar så gärna.
 
Klicka på länkarna för att komma till de specifika inläggen
 
Min vikthistoria och hur det började kan ni läsa om HÄR 
Det senaste om hur jag gör, tänker, hur det började och så (tydligt) hittar ni HÄR
Lite mattänk hittar ni HÄR.
Lite om motivation hittar ni HÄR.
Litet mattips hittar du HÄR.
Lite om hur man kan tänka kring frestelser hittar du HÄR.
Mina viktiga tankar vid 96 kg hittar ni HÄR
Lite om min viktkurva och viktklubb.se hittar ni HÄR
Några matbilder hittar ni HÄR
Lite om ont i kroppen vid viktminskning hittar ni HÄR
Lite tydligare mattänk hittar ni HÄR
TYDLIGT skrivet "så här gör jag" hittar du HÄR
Jag svarar angående träning och det hittar ni HÄR
Lite tankar om hur jag såg/ser mig själv hittar ni HÄR
Lite tankar om huden hittar ni HÄR
Jag svarar öppet på hur det går till och det hittar ni HÄR
Mat och viktminskningsbilder (från juli) hittar ni HÄR
Öppen kommentar efter att någon tror jag ljuger om att ha gjort viktoperation hittar du HÄR
Jag inser en förändring hos mig och det kan du läsa om HÄR
Mina tips på viktintervaller om 5 och 10 kg kan ni läsa om HÄR
Träningsexperten hjälper mig att öppet förklara hur min snabba minskning går till. Det läser du om HÄR
Djupa funderingar mitt iresan kan du läsa om HÄR
Lite tankar om kroppen hittar du HÄR
Jag har vaknat på fel sida av sängen och det kan du läsa om HÄR
Vågstopp,, fulvecka och en fråga, kan ni läsa om HÄR
Ett tänkvärt citat kan ni läsa HÄR
Jag besegrar ett monster och det kan ni läsa om HÄR
Jag ger ett argt svar på tal och det kan du läsa om HÄR
Jag går till husläkaren och får en remiss för plastik efter viktminskning. Läs om det HÄR
Jag blir uppringd av kirurgmottagningen och det kan ni läsa om HÄR
Jag får ok för operation. läs om det HÄR
Öppen kommentar om målvikt hittar ni HÄR
Kirurgen ringer igen och jag blir prio. Läs mer om det HÄR
En fotokavalkad från november hittar ni HÄR
Att vara med i Aftonbladet, fotografering och viktklubb kan ni läsa om HÄR
Att få huvudet att hänga med kan ni läsa om HÄR
Jultips (fungerar dock för alla högtider) för att hålla vikten kan ni läsa om HÄR
Bilderna på huden (magen) dagen innan bukplastiken hittar ni HÄR
Om smärtan efter plastiken kan ni läsa HÄR
Bilder från operationsdagen hittar ni HÄR
Första bilderna på magen hittar ni HÄR (för fler bilder och allt om och kring detta läs under december)
Pepp till läsarna och mer magbilder finns HÄR
Årskrönikan och endast ett kg från mål hittar ni HÄR
 
 
 
 
 


Kommentarer
Susanne

Hejsan Linda!

Vilket otroligt jobb du gjort !
Med detta vet du att du klarar allt...
GRATTIS

Svar: Hej Susanne,
tack för din kommentar! Tack ska du ha =D
Linda

2013-01-03 @ 13:55:32
Jenny

Underbar bild! Du ser bara så himla lycklig ut :) Jättefin!

Svar: Åh men tack vad gulligt av dig!! Tack snälla
Linda

2013-01-04 @ 22:28:43
URL: http://2xlblog.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0