Jag kommer att fortsätta

Jag har fått en fråga några gånger nu -som jag tänker att jag kan svara på innan jag svarar på frågorna som kommit i frågestundsinlägget (fortsätt gärna ställa era frågor ett tag till) och det är frågan om jag kommer att fortsätta att blogga nu när jag tagit mig i mål -eller om jag ska sluta med det.
Svaret är att jag absolut kommer fortsätta blogga. Viktminskningen må vara i mål, men det finns mycket mer jag vill dela med mig av.
Dels har vi ju jobbet med att hålla vikten och bli stabil (när jag väl landat i vikten. Jag planerar inte att fortsätta gå ned, men det kan mycket vill bli något kilo till innan det stannar. Dels eftersom jag fortfarande har vätska i kroppen som lägger på extravikt och dels eftersom jag nu ska stabil och innan det är i hamn så kanske jag hinner gå ned mer. Det är i alla fall okay det också). 
Förutom att hålla vikten så ska jag träna, operera mig, fortsätta redovisa min vikt och så ska ni få följa med på resan där jag skickar ut våra demos till olika producenter och hoppas att vi blir uppplockade någonstans.
 
Jag hoppas att ni vill fortsätta följa min resa!
 
 
 


Kommentarer
emma-isabella

Herre jesus vilken skillnad. Slutar aldrig att beundra dig!
Kommer sjävklart följa dig i bloggen iforts...
:)

Svar: Tack snälla fina du, du är allt för gullig. Tack!! <3
Linda

2013-01-08 @ 14:56:26
URL: http://emmaisabellavictoria.se
Mrs A

Hej! Följer din blogg och jätteimponerad av din viktnedgång, eller LIVSOMSTÄLLNING rättare sagt :) Skulle gärna vilja veta hur du ätit och motionerat för att nå ditt mål?

Tack för en bra blogg!

Svar: TAck snälla du, vad glad jag blir!! Absolut, jag ska svara öppet på det =)
Linda

2013-01-08 @ 16:27:44
Caroline Jansson

Läser din blogg varje dag sen några dag tillbaks. Beundrar dig även om jag själv kämpar och du är superduktig. Sen vill jag säga att man ser nästan inte att det är samma Linda på båda bilderna. För du ser så annorlunda ut som smal.

Svar: Söta du! <3 Och du är så duktig Caroline. Jag är glad att du hittat en bra motivation och har gått ned massa! Åh men tack snälla rara du!! KRam
Linda

2013-01-08 @ 18:08:15
Viktkamp

Så fina ni är =) <3

Svar: tack snälla fina du! <3 kram
Linda

2013-01-08 @ 20:54:17
URL: http://viktkamp.webblogg.se
Ella

Nej fy! Herregud va snygg du blivit!
Några mirakeltips?!

Svar: Åh men tack snälla för de fantastiskt fina orden om mig! Kan nästan inte tro det är mig du talar om! TACK!
Linda

2013-01-09 @ 00:23:19
URL: http://gabbiesvikt.blogg.se
Pernilla

Ni har verkligen förändrats båda två! Det är såklart en markant skillnad på dig, men även Tomas har förändrats! Han har också gått ner en del i vikt, va?...och ökat i hårväxt istället? :D

Svar: Tack snälla! Det blir jag så glad av att höra för -haha det där är ju den gräsliga studiobilden igen. blä!! Ja han har gått ned 15 kilo han =D och ökat håret yes ;-) Kram
Linda

2013-01-09 @ 21:34:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0