Fotostudio då vs spegelbild nu

Eftersom det var lite roligt att hitta mappen från fotograferingen som jag gjorde med familjen 2008 (den tidigare ni såg på mig och Tomas) så har jag bläddrat igenom den lite för att se hur jag såg ut då -jämfört med nu. Jag skulle säga att skillnanden är ganska stor. Så med en jämförelsebild så säger jag God natt, går och lägger mig och samlar kraft inför morgondagen. Jag är riktigt slut i kroppen efter dagens lilla äventyr och ber om ursäkt för att bloggen ekat tomt medan jag tagit igen mig i liggläge (as the doctor actually prescribed).
 
115 - 61
 


Kommentarer
Josefins utmaning

Du var väldigt vacker då med! <3

Svar: Åh men underbara du vad rar du är!! Jag hatar bilderna från fotostudion (har alltid gjort)
Linda

C

Helt otroligt vilken skillnad.... Tänk... så där kan jag också se ut i framtiden ;-)

Kram på dig ♥

Svar: Tack snälla rara du!! Absolut -INGENTING ÄR OMÖJLIGT!! Kram <3
Linda

2013-01-09 @ 19:56:53
URL: http://carusasviktblogg.wordpress.com/
Pernilla

Vilken skillnad! Man ser inte ens att det är du på den vänstra bilden. Du är fin, men det ser ut som någon helt annan! :D

Svar: Åh men tack finaste! Jag hatar de där gamla bilderna och har gjort det hela tiden. Jag minns så väl att jag sa till fotografen att han skulle se till attjag inte såg tjock ut. Ok det är ju så klart omöjligt MEN han kunde låtit bli att ställa mig i konstiga poser och kört med fläktar i håret -eftersom det inte var så smickrande på mig! Tack snälla <3
Linda

2013-01-09 @ 21:32:19
Sofia

Hej!
Vill bara säga grattis till din viktnedgång! Jag tycker du är grym som fixat det utan operation och det ger mig kraft att fortsätta kämpa . Jag hoppas du fortsätter att blogga även nu efter att du nått din målvikt. Själv är jag mitt i kampen och har just tagit nya tag. Fortsätt blogga och sprid inspiration :D

Svar: Tack snälla snälla du!! Jag blir verkligen så himla glad av dina fina ord! Jag ska absolut fortsätta blogga =D Resan är inte slut än ;-) Kramar!
Linda

2013-01-11 @ 07:52:52
benita

du ger mig sann inspiration!

Svar: Tack snälla rara!
Linda

2013-01-11 @ 16:10:10
URL: http://benitaschoultz.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0