Dagens kläder och agenda

God förmiddag. Jag hoppas ni vaknar och mår bra idag. Att ni kan njuta ordentligt av er lördag. Till er som vaknar och ångrar allt godis/mat/sprit ni drack igår eftersom det känns som det var "onödiga kalorier och nu kommer jag inte gå ned i vikt", försök att slappna av. Jag har ätit godis och så (inte alkohol dock för det var det väldigt sparsamt med under förra året) en dag i veckan under hela min viktminskning och jag tappade ändå min vikt. Det är okay. Men gör det inte idag då kanske. Jag åt också godis igår -massa!
 
Nu ska jag försöka mig på att städa här hemma, för första gången sedan operationen. Jag har så klart småstädat lite men eftersom jag inte får bära något än så har det blivit sparsamt med det (dessutom får jag ju så svullen mage när jag grejar). Så Tomas har fått stå för städningen. Det är kanon men jag känner att jag vill greja lite idag eftersom han är uppe och hjälper pojkarna i deras rum. Jag kommer dock ta det försiktigt och i lugn takt. SÅ det som skulle ta en timme kanske tar två nu. Samt att jag inte bär massa då så klart. Man måste älska vardagsmotionen. Tänk på det att så fort du rör dig så bränner du kalorier. Oavsett om det är träning, om du tar trappan eller om du dammsuger.
 
Heja!
 
Dagens (i alla fall på dagen för klädtokiga jag byter nog sedan ikväll). Oversize topp till svarta leggings (och mina underbara innetofflor jag fick i julklapp).
 
Vill ni läsa mer om mig eller se massa mer bilder så är mitt facebookkonto öppet för alla:
http://www.facebook.com/lindaskimra
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0