-69 kilo före och nubilder i samma kläder

Som ni vet så har jag varje gång jag nått ?5 (95, 85, osv) laggt ut bilder på mig i samma kläder som jag tidigare har haft. Nu glömde jag faktiskt bort att ta bilder senast då jag vägde 65 ( i december) och får alltså göra det nu istället. Men jag tycker det är sak samma, huvudsaken det kommer. Men jag börjar med att lägga ut de tidigare först, så ni får lite påminnelse om vilka bilder jag menar
 
130-95
 
95-85
 
85-75
 
75-61
 
Skillnaden mellan 75 och 61 är ganska stor. Jag drar inte ut byxorna något utan håller bara ut dem. Redan vid 75 var de väldigt stora och som ni ser på bilden framifrån så höll de på att åka av. Hade jag rört mig utan att hålla i dem så skulle de åkt av.  Men nu så kan de inte ens sitta uppe även om jag skulle ställa mig bredbent. De är så pass lösa att även om huden på magen skulle varit kvar så skulle de trillat ned. Linnet sitter inte kvar uppe i axlarna
 
 


Kommentarer
Malin

Hej! Jag läste aftonbladet och såg sidan med dig på. Jag gick genast in på din blogg och läste. Det är precis en sådan blogg som jag letat efter men inte lyckats hitta. En riktig inspirationsblogg för viktminskning. Jag är också kraftigt överviktig, har vägt 124 som mest och är nu nere på 111kg. Jag kommer att använda din blogg för att motivera mig själv att fortsätta min viktminskning. Jag känner att jag är på rätt spår och har den rätta viljan.

Svar: Hej! Tack snälla du för de fina orden! Vad glad jag blir. Jag förstår dig, jag hade samma tankar i början och letade också runt efter en blogg. Men jag hittade ingen och tänkte därför att jag ville starta en så jag kunde hjälpa att inspirera andra. Dina ord gör mig därför så himla glad! Det låter som om du kommer klara detta bra. GRATTIS till viktminskningen än så länge. Heja dig!
Linda

2013-01-05 @ 10:35:05
camilla

Säger bara wow!du är så duktig:)

Svar: tack snälla rara du!
Linda

2013-01-05 @ 16:27:06
smulan

Det är ju en otrolig skillnad på dig:-)
Inte bara i vikt och utseende utan även på din utstrålning. På dom sista bilderna ser du så glad och avslappnad ut:-)
Kram

Svar: Åh men tack snälla för det! Jag har inte tänkt på det själv att blicken är annorlunda, men jag tror det är livsglädje i de nya bilderna, som inte syns i de gamla...? Kram
Linda

2013-01-05 @ 22:02:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0