Varför nu?

Igår började jag känna mig hängig så jag orkade inte de tre passen jag ville köra med min crosstrainer (ett pass för mig är 60 minuter åtminstone) och det slutade med två avklarade pass när jag väl gick och la mig. Idag känner jag mig inte sjuk men ruggig så jag tror att jag ska hoppa träningen och avvakta tills i helgen. Förhoppningsvis kan detta göra att jag slipper bli sjuk. Men det finns inget mer irriterande tycker jag, än när jag vill träna men inte kan. Dessutom har jag känslan av att jag vill ta fram vågen igen, för att ta tillbaka en del av kontrollen på vikten. Jag vet inte om det beror på att jag inte kan just träna idag att de känslorna kom, men jag bet ihop och lät bli att väga mig. Vi får se hur det blir imorgon, men känner på mig att jag kommer bli besviken om vågen skulle visa högre än de 57 jag vägde i lördags. Jag vet inte hur det skulle komma sig att jag skulle väga mer, men misstänker att det är en stundande ägglossning som är boven kring mitt vacklande och min svullna mage. Av den anledningen hoppas jag fixa att hålla mig i skinnet i några dagar till innan jag plockar fram vågen. Den ju ju faktiskt egentligen oviktig
 
 


Kommentarer
Sandra Berg

Jag kom på en till fråga och tänkte ställa den nu när jag ändå är inne i din blogg! du är så bra! :) vad brukade/brukar godispåsen väga/kosta ungeffär? :D KRAM!

Svar: Åh det där med vikt i godiset det har jag aldrig haft koll på. Jag har faktiskt ätit det godiset jag velat ha bara. Det kunde vara både mycket och lite. Men i helgen var det plock kanske 500 g och kakor ;-). Men när jag var i bantningmode så kanske det var ett par hundra gram max. Eller en snickers, eller halv påse ostbågar eller nåt sådant. Kram
Linda

2013-02-14 @ 10:15:29
Sandra Berg

Ok tack! :D

2013-02-14 @ 16:14:30
Anna

Hej!
Har nyligen hittat din blogg, en tjej rekommendera att gå in o läsa!
Jag har inte ångrat det en sekund, vilken inspiration du är!!!
Jag har börjat min resa efter nyår, o när jag läser dina inlägg så känner jag igen mig i så mkt. Jag e glad att du delar med dig, jag känner mig inte längre "ensam" om mina tankar o beteende.
Jag har bloggat i några år o nu när jag hittat hit till dig så insåg jag att det va precis det här jag själv behöver...en viktblogg om min resa. Just nu är den stängd, öppen bara för mig. Men den dagen jag känner mig tillräckligt modig då kanske jag öppnar den offentligt :)
Tänkte på bilden, jag tolkar den så som jag känner mig...fånge i min egen kropp. Under skalet döljs en smal o sund människa :)
Tack!
Btw, så grymt duktig du e!! /Anna

Svar: TACK för din fina kommentar. Jag är verkligen jätteglad över att kunna hjälpa till på något sett. Säg gärna till om du behöver råd och pepp!
Linda

2013-02-16 @ 12:21:51
URL: http://jagominatankar.blogspot.com
Anna

Hej. Är otroligt impad av din träning och viktnedgång, du är verkligen AWESOME. Jag läser att du mer än gärna tar 3 pass *60 min på crosstrainern, är detta något du gör varje dag eller vissa dagar? För jag undrar nämligen hur hinner du med att LEVA också (och allt som hör därtill)? :-) KRAM!!!

Svar: Tack snälla! Nej jag brukar inte göra det men har passat på nu på sista tiden eftersom jag är emellan arbeten. Då har jag haft extratid att träna med =) Tack snälla du! KRAM
Linda

2013-02-16 @ 13:05:49
URL: http://cubix.blogg.se/
Anna

Kan man komma i kontakt med dig på annat sätt än genom kommentarer på bloggen? Tänkte tex mejl :)
Just nu går det bra med motivationen (bara genom att läsa här på din blogg gör mkt) men det kanske kommer nån dag då tips o pepp gör allt för att rädda dagen :) /Anna

Svar: Jo du kan maila men jag har inte riktigt hunniot med att svara på alla mailen än, så du vet att det kan ta lite tid, det är inte på nåt sett illa menat
Linda

2013-02-18 @ 00:06:32
URL: http://jagominatankar.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0