Snart tävlingsdags i bloggen!

Jag vaknar idag igen och mår dåligt. Jag har ont i huvudet, är tjock i näsan och trög i halsen. Det blir tyvärr dags för mig att kapitulera helt med kroppen och inse att det inte kommer bli någon träning för mig den här helgen som jag hade planerat. Sämsta tänkbara tillfälle dock eftersom jag är mitt i förbränningsmode. Men förhoppningsvis mår jag bra igen i nästa vecka. Jag kommer i alla fall inte att väga mig idag eftersom jag inte tränat ordentligt under veckan. Så håll utkik efter en ny veckovägning nästa helg.
 
En headsup alla! Det kommer snart att komma lite spännande tävligar i bloggen
 
 
 


Kommentarer
magnicia

vad roligt :) allt bra med dig?

Svar: allt bra tack!
Linda

2013-02-16 @ 11:41:58
URL: http://magniciaalofgren.blogg.se
Anneli.S

Hej, min sambo skickade mig länken till din blogg och jag har kommit hit varje dag för att du inspirerar! :-) Tack! /Anneli

Svar: Tack snälla du så glad jag blir! Och vad trevligt att höra att du blivit rekommenderad av någon annan! Tack själv =)
Linda

2013-02-16 @ 12:46:10
URL: http://tillminus.blogspot.se
Veronica

Hej, Vilken snygg mysdress. Vars har du köpt den?

Svar: Åh den där träningsdressen har jag fått av min syster så jag vågar inte svara på vbart hjon köpte den tyvärr =(
Linda

2013-02-16 @ 16:16:10
ZtorZillen

Tävlingar är alltid kul! :D

Svar: Ja! Jag hoppas ni kjommer gilla det som är på G =D
Linda

2013-02-16 @ 21:54:11
Julia

Hej! Hamnade på din blogg nu under helgen och har suttit och läst om din otroliga resa! Jäklar vad imponerad jag är av dig! Du har gjort ett otroligt bra jobb och jag blev bara mer peppad själv att fortsätta med min egen resa!
//julia

Svar: Tack snälla du! Så glad jag blir av att läsa detta! Du är välkommen och säg gärna till om jag kan hjälpa dig på nåt sätt!
Linda

2013-02-17 @ 18:55:05
Kajsa

Herregud vad grym du är! Helt otroligt att någon kan ha så mycket ork och kunna kämpa för att gå ner så många kg. Helt fantastisk är du!

Du har inte lust att komma hit och ge mig en knuff eller två för att lyckas? ;P
Vill börja träna och äta bättre (äter inte jätteonyttigt utan äter nästan ingenting alls istället) men deprimerad så svårt när man ena dagen är uppåt och nästa dag knappt orkar andas.
Meen håller på att utredas just nu för att se om det är något annat än just depression, så då kan jag få bättre hjälp och börjar förhoppningsvis må bättre och då kanske jag lyckas jag också :)

Och du är otroligt vacker när du ler :) Himla fint leende.
Ta hand om dig!

Svar: TACK snälla du så glad jag blir!! Dock blir jag inte glad över att höra hur du har det. Jag vet dock att det är väldigt vanligt och som du beskriver det är det ju oftast svårt att få ihop allting då.. Har du fått hjälp för hur du mår?
Linda

2013-02-19 @ 01:19:46
URL: http://kh.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0