Sikta mot drömmar -vår cover på Bed of Roses

Det här med självförtroende kan vara väldigt jobbigt när man är extremt överviktig. Det kan handla om allt från att våga visa sig ute, till att våga tala med folk eller även att våga göra de saker man tycker om eller älskar. I mitt fall så körde mitt själförtroende mig så mycket i botten att jag inte riktigt vågade ta mig ut och göra det jag älskar mest i hela världen och det jag faktiskt drömmer om att arbeta med -musiken. Tomas skriver egen musik och tillsammans har vi gjort en del egna låtar. Vi spelar också på fester, restauranger, på krogen och bröllop. Men jag skyggade undan från allt detta eftersom jag kände att ingen skulle ta mig på allvar då jag var så stor. Nu är allt detta tack och lov ändrat och jag har åter vågat sikta mot mina och våra drömmar.
 
Dels har vi arbetat vidare med våra egna låtar, vilka vi kommer att skicka ut till olika producenter och bolag. Så hoppas vi så klart att någon är intresserad av att plocka upp oss. Dels så ska vi åter ut och börja uppträda och har haft en del spelningar sedan förra året. Nästkommande är ett bröllop och här är en inspelning Tomas och jag gjort nu ikväll, på låten som jag ska köra där.
 
 
Glöm inte att sikta mot era drömmar!
 


Kommentarer
Sandra Berg

Vad duktig du ni är!!! :D

Svar: TAck snälla rara, verkligen tack!
Linda

2013-02-13 @ 22:04:03
Lotta

Underbart vacker röst! Du inspirerar mig :)

Svar: Tack så väldigt mycket, åh vad glad jag blir!
Linda

2013-02-13 @ 22:18:26
Veronica

*tårögd* Linda du är Underbar!!
Du låter lika fint nu som för 10 år sen när vi
var ute tillsammans! Minns kannorna o 99 red
ballons.... :)
Var stolt över vad du valt att göra med ditt liv!!
Du imponerar med din otroliga styrka o ditt mod att visa
Dig själv o vem du är och har varit!
Fantastiskt!!! Björn kram på dig!

Svar: TACK snälla och underbara Veronica!! Åh vad glad jag blir av din fina kommentar!!Massa kramar!
Linda

2013-02-13 @ 22:30:46
Jess

Ååååååååh du är sååååå duktig Linda!!! Jag älskar ju den här låten , så fint att jag började gråta .
Du SKA jobba med musiken , idol nästa LOVA!

Kram ,vi hörs om lördag :) man får även träna i morrn om fu kan ?!

Svar: Tack snälla fina Jessica!! VAd glad jag blir <3Jag är osäker på hur det blir för jag håller kanske på att bli sjuk.. vill dock inte säga det än förrän jag vet, men har mått ruggigt ikväll och orkade inte träna mitt sista pass på crosstrainern =( Men vi hörs imorgon! Kram
Linda

2013-02-13 @ 22:35:59
URL: http://Jessansvardag.blogg.se
Annie

Du sjunger verkligen bra, Linda! Jag brukar själv sjunga på bröllop, och det är precis som du säger att det inte känns helt bekvämt fastän man vet att man LÅTER bra, det är utseendet som fallerar...

Du är en inspiration på flera sätt! Otroligt starkt att kunna hålla fokus så konsekvent på viktminskningen! Tack snälla du för din blogg och tack för kommentaren du lämnade mig för några månader sedan! Då hade jag tappat sugen - igen - och orkade inte. Nu känner jag mer att jag inte orkar med att INTE göra något åt eländet... ;)

Kram!

Svar: TACK snälla rara du!! Jag blir verkligen glad av din kommentar!! Kram!
Linda

2013-02-13 @ 23:05:23
URL: http://viktigating.blogspot.com
<3 Kristine @ Saggyy.

Hallo, så fin blogg du har :)

Svar: tack vad glad jag blir!
Linda

2013-02-13 @ 23:18:44
URL: http://saggyy.blogg.se
My

Du är en inspirationskälla! :) Heja!

Svar: Tack snälla du!
Linda

2013-02-13 @ 23:55:32
URL: http://fromdepptopepp.blogg.se
emma

fin blogg

2013-02-14 @ 07:36:33
URL: http://emmios.blogg.se
Charly

Jag är så otroligt imponerad av din diciplin - fantastiskt bra gjort!!!!

2013-02-14 @ 08:00:07
Cecilia

Jag har inte läst din blogg tidigare utan såg en länk från en kompis igår. Ville bara säga att det du har gjort är otroligt imponerande och jag är övertygad om att du är en stor inspirationskälla för andra där ute. Inte bara för de som är överviktiga utan alla andra också då du visar att om man verkligen vill något och bestämmer sig för att genomföra det så är allt möjligt. Önskar dig all lycka på din fortsatta vandring mot dina andra mål!

2013-02-14 @ 08:39:14
Jenny

Hej!
Det är första gången jag är här inne. Men vad glad jag blir av att läsa här inne. Jag bestämde mig för en månad sedan att ta tag i min vikt. Just nu är det en svacka, men jag försöker peppa mig själv, då jag redan gått ner ett antal kg.
Vilken enastående prestation du gjort med viljekraft. All heder till dig.

2013-02-14 @ 08:44:53
Martina

Alltså måste säga att jag är galet imponerad!!
All världens styrka har du sugit åt dig och manglat över dig själv och kommit ut som ny.
Fan så bra.
Lycka till i framtiden!

2013-02-14 @ 09:11:30
URL: http://annamartinas.blogg.se
Maja

Ååh vad jag älskar den här låten!! Du gör den supergrymt! :)

Svar: Tack snälla du vad glad jag blir!!
Linda

2013-02-15 @ 18:19:42
URL: http://snyggsomphotoshop.blogg.se/
Anna

Puss min vän. Lika bra som vanligt :)

Svar: Tack mitt hjärta!! <3
Linda

2013-02-18 @ 00:55:29
URL: http://lifeasanna.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0