Powerwalk, naptime och Crosstrainer

Idag blir det bara ett kort inlägg för jag har inte suttit vid datorn alls idag förrän nu.
Jag började min söndag med en 8 km powerwalk. Det kändes riktigt härligt att komma ut i solen och trots att det var minusgrader så kändes det skönt. Det kändes lite i benet det erkänner jag och ett tag blev jag nervös att jag kanske tränat för tidigt, men det gick bra.
 
Jag var så trött och slut efter en natt som jag inde kunnat sova ordentligt, att jag sedan råkade somna en stund på dagen. Jag sov väl en timme allt som allt och det positiva är att jag kände mig avsevärt piggare sedan, å andra sidan kanske det blir jobbigt när jag ska sova här snart.
Efter middagen slappade vi i soffan framför "Min bästa väns bröllop" till klockan var 19 då jag ställde mig på crosstrainern. Jag stod i en och en halv timme och har sedan inte gjort mer än att äta en skål yoghurt, lite vitkål samt kollat min facebook.
 
Nu håller jag tummarna för att jag inte vaknar och har ont imorgon så att jag kan fortsätta att träna under veckan. Min kropp har under helgen samlat på sig väldigt mycket vätska och mina höfter har svullnat upp så jag ser lite knasig ut. Det vill jag gärna bli av med snarast och hoppas det underlättar om jag har möjligheten att studsa runt. Kirurgen sa det också efter bukplastiken, att det underlättar för kroppen med vätskan om man rör på sig.
 


Kommentarer
smulan

Hoppas du snart blir bra i allt och att benet blir bra och att det bara var överansträngning:-)
Sköt om dig
Kram

Svar: Tack snälla du! nu är benen mycket bättre. Känner av det lite men tror det beror på träningen. Men så snart jag började träna mer så blev det bättre. Konstigt kanske men skönt samtidigt =) Kram
Linda

2013-02-04 @ 16:34:43
Eleonor

Du verkar ha en väldig tur med vädret :) Själv har jag knappt sett hur det varit ute idag, har jobbat sedan 15:30 och ska jobba fram till 8. :/

Svar: Ja jag hade tur faktiskt, det var skönt med en tur i solen =) Hoppas du har sol någonm dag snart också!
Linda

2013-02-04 @ 22:20:23
URL: http://thecrowandthebutterfly.blogg.se
Pernilla

Vi hade inte en tillstymmelse till sol här i helgen. Verkar som att alla utom vi hade det... Nu jobbade ju jag ändå, så det spelar inte så stor roll, men lite sol är ju alltid trevligt :) Jag hoppas på en solig lördag och söndag så jag kan gå lååånga promenader då :)

Svar: Usch ja man blir så trött av att det är mulet och mörkt ute. Bara det kommer lite sol alls så blir man så glad i sinnet även om det inte är varmt. Jag ska hålla tummarna för soliga kommande dagar!
Linda

2013-02-06 @ 07:07:22
URL: http://skinnyjeans.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0