Dippen

Igår skrev jag inget för det var som om att någon slog mig i huvudet med en stekpanna. Eftersom jag mådde dåligt så tog jag en lång dusch på dagen, efter att jag avverkat en del viktiga samtal. Sedan var det svårt att hitta orken kan jag säga. Jag hade äran att få hem Tomas tidigt så vi hämtade alla barnen tillsammans vilket var extra skönt då jag inte mådde bra. Jag gjorde middag tidigt så vi åt strax efter 16 och sedan från 17 så krashade jag totalt i soffan. Medan Marcus gjorde läsläxa med Tomas så somnade jag i kanske en och en halv timme. Jag mådde lite bättre när jag vaknade och orkade hjälpa till med läggning av barnen, äta lite yoghurt och se på lite tv.
 
Idag mår jag tack och lov mycket bättre, men kommer för säkerhetsskull inte att träna idag heller. Det är inte alls bra att träna för tidigt och det finns en risk att det är de två passen på 90 minuter i måndags och tisdags som utlöste gårdagens dipp. Jag tyckte jag mådde bra nog att köra i måndags, men jag kan ha varit och petat lite väl mycket på gränsen. Hur som haver så väntar jag nu någon dag extra innan jag tränar igen.
 
Till vänster en bild från juli och till höger från i måndags. Det är lite skillnad på min storlek på bilderna.
 
Som jag nämnt innan så håll gärna utkik här, för det är uppkommande med tävlig i bloggen, vilket jag tror kommer bli roligt. I övrigt funderar jag på att ha vägdag imorgon igen, men har inte riktigt bestämt mig hur jag ska göra än.
 
 
 


Kommentarer
Petra

Det är kul och se bilder med sådan enorm skillnad. Det får en annan att tänka att jag också kan, även om det känns som att träna i motvind just nu.

Jag hoppas att du mår bättre!

Svar: TACK snälla du så glad jag blir nu! <3
Linda

2013-02-21 @ 09:53:12
URL: http://fitnessumo.blogg.se
Anonym

Så duktig du varit! Härligt att se!
Här har du en ny följare.
Jag gick ner 15 kg 2010 med viktv.
Är svårt att hålla det men kämpar på.
Kram!

Svar: Tack! Och grattis till dig. Heja på din resa!
Linda

2013-02-21 @ 10:51:55
Sandra

Hittade din blogg för ett par veckor sen och har läst många inlägg, nu är jag en daglig besökare här och så fort jag tvivlar på mig själv, så tänker jag på din otroligt fantastiska resa! Du är en sann källa till energi och ger mig hopp om att jag en dag också kan nå mitt mål och leva "normalt".

Svar: TACXK snälla du!
Linda

2013-02-21 @ 20:54:46
Lanja - www.lanjas.com

skillnad!

2013-02-22 @ 00:51:14
URL: http://lanjas.com
Steppan

Vad har du för märke på din crosstrainer? :)

Svar: Jag har en orbitreck från Tvins =)
Linda

2013-02-23 @ 00:30:55
URL: http://steppansviktresa.bloggplatsen.se
A

Stor skillnad! Jag blir så peppad! Jag är snart där också.

2013-02-24 @ 00:46:04
URL: http://Motnyalivet.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0