-73 kg bilder (samt underklädesbilder från 112 kg)

Idag gjorde jag det för första gången, jag vågade släppa bilderna av mig nu vs i underkläder då. Jag har aldrig visat de bilderna innan eftersom det varit lite känsligt att våga. Dessutom har både min mamma och syster starkt sagt att de inte rekommenderade det och jag har förstått varför. Men idag så kändes det bara rätt att göra det. Och inte vet jag egentligen varför för min mage idag är ganska svullen så skulle jag tänka det så, så är det inte alls den bästa dagen att ta en efterbild. Men det kändes bara så ärligt och det var därför jag gjorde det. Det är ju trots allt så här jag ser ut. Vad gäller underklädesbilden på mig så är den inte alls kul nej -men jag ser faktiskt inte ut så längre. Jag såg ut så, men jag gör det inte längre. Sedan skall nämnas att på den där underklädesbilden så väger jag 112 kilo. Jag har då alltså vägt 18 kilo mer och alltså varit ännu större egentligen. Men här kommer de i alla fall, de bilderna jag i princip inte vågat visa på mig själv. 
 
 
Jag började med att visa dem i 3 slutna grupper på facebook för att se om någon skulle skriva nåt negativt. Jag trodde inte det men eftersom jag bara fick bra respons så vågade jag posta dem på min vägg. Genast fick jag en kommentar som sa att bilderna var fake eftersom jag inte hade hud på vänsta bilden. Det är roligt att folk inte tänker så. Jag svarade så klart i alla fall att jag tagit bort huden på magen. Benen har jag inte visat er men på armarna syns den ganska bra på massa av bilderna jag visat er, som exempelvis denna:
 
 
Men folk får prata och tro bäst och vad de vill, finns inte så mycket jag kan göra åt det. Nu är de i alla fall out in the open och jag kan inte ta dem tillbaka. Det känns ganska skönt ändå, att jag vågat visa mig... Jag lovar att det ska komma bild på mig hur jag ser ut nu också, men jag skäms väldigt över benen och de är de som gör det svårast.. Men det kommer så fort jag försonats med tanken
 


Kommentarer
Mikaela

Stark jobbigt! Big up!

2013-02-12 @ 18:23:19
C

Va´ modig du är gumman!! All kärlek till dig och det du gjort :-D
Du är bäst!!!

Kram ♥

2013-02-12 @ 18:27:33
URL: http://carusasviktblogg.wordpress.com/
Petra

Jag är sjukt imponerad! Behöver gå ner massor oxå och detta är verkligen inspirerande.

2013-02-12 @ 18:30:36
URL: http://guteflickan.blogg.se
Jonna

Grymt duktigt måste jag säga!!
keep going, har själv tappat 22 kg. på bara några få månader.
Så jag vet känslan!, men oerhört bra kämpat där :))

2013-02-12 @ 18:33:32
Bella

Riktigt starkt och duktigt gjort! Hoppas du är stolt över dig själv för du ser jättebra ut nu :)

2013-02-12 @ 18:42:00
Malin Lövros

Du är så grymt modig Linda! Det är väldigt starkt av dig att lägga upp bilderna 😊! Kram

2013-02-12 @ 18:42:09
emilia ekström

Känner en plikt att kommentera detta! Såg nyss dina bilder på FB för en av mina kompisar gillade. Såg att du hade länkat din blogg och kikade in här. Är sjukt imponerad! Är själv på denna viktminsknings resa och har än så länge gått ner ca 16 kg. Är bara 16 år och gör allt själv genom nyttig mat och träning, så jag hoppas att jag kan klara av detta. Men att se folk som dig ger mig hopp om att det verkligen är möjligt. Du är grym!! :D

2013-02-12 @ 18:46:55
URL: http://emiliakristel.blogspot.com
Åsa

Hej,

Jag hittade hit via facebook. Ville bara säga. Otroligt!! Du är så fin! Och du ska vara så stolt över dig själv! Vilket jättejobb! Bry dig inte om du skulle få taskiga kommentarer på fb. Folk är avundsjuka.. Helt underbart att se att man kan lyckas så! Lycka till i framtiden!

Svar: tack snälla du det var väldigt snällt av dig! Jag ska försöka stänga ögon och örin för sådant! TACK!
Linda

2013-02-12 @ 18:57:16
Eleonor

Jäklar vilken skillnad det är! Du ska vara riktigt stolt och nöjd över din prestation.

Svar: tack snälla!!
Linda

2013-02-12 @ 19:02:23
URL: http://thecrowandthebutterfly.blogg.se
Julia Wisniewska

Du ser fantastiskt ut! Jag själv skulle vilja gå ner i vikt, har du några tips till mig? kram<3

Svar: tack snälla! Jag kan skicka ihop ett inlägg. Annars rekommenderar jag dig att läsa från början i bloggen. Nyligen gjorde jag också ett inlägg med frågot och svar. Tror det var nu i januari så klicka på januarilänken =)
Linda

2013-02-12 @ 19:02:32
URL: http://JuliaWisniewska.webblogg.se
Clarisse/Hannele.

Alltså, det är fantastisk det här. Du har verkligen varit jätteduktig.

Jag har aldrig vågat lägga ut underklädesbilder på mig när jag var som störst (111 kg), och jag har mest bara fått positiv respons när jag visat före-efter bilder på min viktnedgång (totalt: 57.1 kg). Jag tycker det är jäkligt strongt av dig att lägga upp dessa bilderna!

Svar: Tack snälla rara du för den komplimangen! Och SUPERBRA jobbat till din egen viktminskning!! GRATTIS till den! Ska kolla in i din blogg =)
Linda

2013-02-12 @ 19:39:53
URL: http://clarisseaeabeatrix.wordpress.com
Annelie

Åh vad duktig du är. Otroligt imponerad. Bra kämpat.

Svar: tack snälla rara!
Linda

2013-02-12 @ 19:41:43
Lena

Äh, skit i folk! Folk är bara dumma.

Du är ju sjukt grym. Och det du gjort ännu grymmare! Jag är mållös, vilken kamp. Hejja dig!

Svar: Jag stänger öron och ögon ;-) Tack!
Tack snälla rara vad glad jag blir!
Linda

2013-02-12 @ 19:43:23
URL: http://gopublic.devote.se
sw

Bra jobbat!!

Svar: tack snälla!
Linda

2013-02-12 @ 19:47:25
URL: http://swfoto.blogg.se
Maria

Fantastiskt! Äntligen någon som vågar visa sina bilder, det ger oss som är i samma kamp som du en enorm kämparglöd! *tack*
Såg att du skrivit att du har tagit bort hud. Får jag fråga om du fick betala själv eller om sjukvården hjälpt dig? Vart vände du dig i sådant fall? Jag har en del överskottshud på armarna och skulle vilja operera, men helst slippa betala...

Svar: Tack snälla! Det tog emot att våga underklädesbilden men köärde tillslut ändå. Ja det stämmer att jag opererat huden på magen. Det var landstinget som betalade detta. De sa dock till mig att de bara betalar mage i sverige. Allt annat behöver man visst betala själv =( Men kolla med husläkaren för det gjorde jag =)
Linda

2013-02-12 @ 19:50:46
Becca

woow beundrar värkligen dig! du är en av dom som mot bevisat de "omöjliga" tycker dock att du var vacker på båda bilderna! men nu syns en mycket tydligare utstrålning. Bra kämpat!

Svar: TACK snälla du för de fina orden!!
Linda

2013-02-12 @ 19:59:05
Tessan

Jätte duktig är du. Har du några tips till mig? Födde mitt andra barn för 2 månader sedan och vill gärna gå ner ca 20 kg men jag har så dålig motivation till det. Vill du hjälpa mig?

Svar: Tack snälla du! Så klart hjälper jag till! Jag finns här för pepp och råd. Har ganska nyligen gjort ett inlägg med frågor och svar. Kolla bakåt i bloggen lite. Eller fråga igen i nåt kommande inlägg (så jag ser frågan skiljd från alla kommentarena här nu =) )
Linda

2013-02-12 @ 20:01:52
URL: http://www.eliasmamma.blogg.se
Lina

Vill bara säga att jag är grymt imponerad! Starkt jobbat!

Svar: tack snälla rara!
Linda

2013-02-12 @ 20:02:10
URL: http://www.fruengkvistsliv.bloggplatsen.se
Nina

Vad duktig du är :)!!

Svar: Tack så väldigt mycket!
Linda

2013-02-12 @ 20:02:51
URL: http://ninatrinhthivo.blogg.se
Nicole

Så sjukt jävla duktigt!!! Blir jätte glad att se dethär. Ingenting är omöjligt, så himla bra gjort. Du är jätte fin

Svar: tack snälla vad glad jag blir!
Linda

2013-02-12 @ 20:11:59
Nicole

Så sjukt jävla duktigt!!! Blir jätte glad att se dethär. Ingenting är omöjligt, så himla bra gjort. Du är jätte fin

2013-02-12 @ 20:12:27
Johanna

Okej, jätte konstig fråga. Men har hört att man kan krympa lite, på längden när man går ner i vikt. Har du märkt av något sådant, att du har blivit kortare? Grattis förresten, starkt jobbat!

Svar: har inte hört, men inte kan det stämma?
Linda

2013-02-12 @ 20:16:07
jessica

Wow vilken skillnad och du är grym som gjort denna resa och ffa att du håller vikten vilket faktiskt kan vara det svåraste många ggr... Du har min fulla respekt och jag har snabbt blivit beroende av din blogg då jag alltid blir så glad och inspirerad av din inställning och ditt...ja, mod!
Hur som helst, en annan sak jag tänkt fråga dig. Jag gjorde en stor buk för tre v sedan och har som en svullen gravidmage under naveln och ner (alltså verkligen svullen och hård) dina bilder ser mycket slätare ut och svullen var du ju men liksom över hela jämnsvullen medan jag har denna kula. Jag är rädd att den blir kvar... hade du någonsin så? Hoppas du orkar svara och återigen WOW vilken skillnad!!!/Jess

Svar: Jag hade så flera gånger men det lägger sig sedan!
Linda

2013-02-12 @ 20:18:10
Lisa Thorängen

Hur gjorde du när du började träna? Är man så tung som du ändå var så är det ju ganska jobbigt att börja storträna och springa på löpband och sånt så började du mindre eller, ja, berätta gärna mer! :)

2013-02-12 @ 20:23:58
URL: http://lisaaaasss.blogg.se/
Elin

Hittade precis till din blogg då någon av mina vänner gillat din bild på Facebook. Och det är jag glad för! Vilken inspiration du ger! Kommer absolut fortsätta att kika in här!

2013-02-12 @ 20:27:17
URL: http://elinsviktresa.blogg.se
Anonym

Bra jobbat!

2013-02-12 @ 20:30:43
Lisa Thorängen

Skulle du kunna visa någon bild på hur dina skulderblad (och ja, hela ryggen)ser ut idag? Jag själv mer eller mindre HATAR min kropp och eftersom att jag bara är femton år gammal så kan jag inte heller göra någon operation som tar bort hud när jag gått ner mycket. Jag har tränat två-tre gånger i veckan sedan 3e januari men går nästan inte ner någonting i vikt vilket gör mig förbannad! Har du tips? Folk säger att jag blivit smalare och samtidigt som jag vet att det är sant så vill jag ha bevis av vågen som inte vill ge mig det... Kom gärna med smarta råd!

2013-02-12 @ 20:53:54
URL: http://lisaaaasss.blogg.se/
Julia Westman

Gud så duktig du är! Jag har en fråga till dig, hur har du lyckas få din mage så där platt och fast, utan löst skinn? Håller på att gå ner i vikt, är rädd att min mage kommer att hänga.. när jag gått ner nog mycket.

Svar: tack snälla!! Jag har tagit bort huden på magen med en bukplastik =) se bilder längre bak i bloggen
Linda

2013-02-12 @ 20:54:10
URL: http://juliaawestman.blogg.se
Linnea

Fasen va ballt, hur bar du dig åt kvinna? :D

Svar: tack snälla!! Jag ska skriva ett inlägg om det imorgon
Linda

2013-02-12 @ 21:03:52
URL: http://detevackertattvaravi.blogg.se
Emmy Lindgren

Hejja dig!
Såg din bild på facebook, wow!
Grattis och kämpa på!

Svar: Tack snälla vad glad jag blir!!
Linda

2013-02-12 @ 21:07:36
URL: http://EmmyyLindgren.blogg.se
Elin

Oj, jisses vad duktigt av dig! Det här är inspirerande må jag säga! Ha det bra, Kram

Svar: tack snälla du!
Linda

2013-02-12 @ 21:07:55
Malin Westergren

Vad duktig du har varit och vad långt du har kommit! Stark tjej, fortsätt i den riktningen! :)

Svar: tack snälla!!
Linda

2013-02-12 @ 21:16:09
URL: http://westergrenpictures.blogg.se/
jag

Asså hur gjorde du dethär allt? gym eller? Jag har också lite problem med min vikt men inte kanske så mycket som du hade.. men ändå

Svar: Jag har ändrat mina matvanor. Äter allt men i lagom mängd istället =)
Linda

2013-02-12 @ 21:22:46
Veronica

Du är så fin Linda!

2013-02-12 @ 21:23:14
Lena Österlund

Ett stort Grattis! Jag är väldigt imponerad! och blir inspirerad att kanske ska jag orka ta tag i mina egna kilon också. Modigt att du la in bilderna och jag tycker du är fin på båda!! /Lena

2013-02-12 @ 21:36:00
Astrid

Jag tycker att du är så fruktansvärt fantastisk!! Jag beundrar dig något enormt för att ha gjort allt jobbet själv och inte opererat magsäcken!
Tycker att det är så sjukt trist att man inte kan jobba bort den slitna huden och måste ta till kniven trotts allt det hårda arbetet. Men du är så sjukt vacker, duktig och fantastisk!
Heja dig!!

2013-02-12 @ 21:41:27
Lena

Jösses va starkt av dig att visa bilderna! Jag har inte ens klarat av att ta kort på mig själv för min egen del...

2013-02-12 @ 21:41:51
URL: http://lenaslilla.blogg.se
Anonym

Alltså WOW! Du visar verkligen att man kan förändra sig bara man vill det och är positivt tänkande!
Snyggt jobbat! :D

2013-02-12 @ 21:46:21
Emma-Helena

Hej ville bara säga att du är hur vacker som helst idag och va vacker då också! :) Men måste fråga en fråga, hur gick du ner i vikt? Gjorde du någon form av operation eller tränade du bara? (du kanske redan har berättat hur, men hann inte läsa så noga eftersom jag blev så fascinerad direkt). Hade du bristningar? och isf hur fick du bort dom med tanke på att dom syns inte på bilderna du tar idag på magen (om du nu hade några!) Men du är sjukt fin och du ska vara stolt över dig själv :D Och sista fråga är ifall du kan isf skriva ut tips i bloggen om hur du tränade och åt för att gå ner! :) Massa kramar till dig! :D

Svar: Hej! Jag ska skriva ett inlägg imorgon tänkte jag, där jag berättar mer. Se gärna tillbaka på mitt inlägg meed frågor och svar så länge. Klicka på januarilänken (tror jag, annars december). Jag har gjort en bukålastik för huden men jag har inte magsäcksopererat mig
Linda

2013-02-12 @ 21:51:21
URL: http://www.nattstad.se/essiie
Malin

Verkligen imponerande och motiverande! Jag hoppas du mår bra och börjar känna dig nöjd, för det ska du vara! Jag kommer följa din blogg! 👍

2013-02-12 @ 21:51:25
Vad häftigt!!

Hejsan, Jag tycker du är super duktig som gjort detta. Låter kanske konstigt, och ''mesigt''. Men det är verkligen sant! Jag är lite mullig och har alltid velat ha, ja, den kroppen du har nu. Men jag har aldrig hittat inspiration för att sätta igång. Och jag undrar om du kan maila mig (du fick min mail.) och berätta vad som fick dig att ''ta steget''. Jag beundrar dig jätte mycket och ja, det är vågat att lägga upp gamla bilder på sig själv på det viset, men det har bara gett positiva reaktioner. Hoppas du inte är missnöjd med ditt val, jag tyckte att du gjorde helt rätt! :)
Mvh

2013-02-12 @ 22:09:18
Malina

Oj grattis vilken inspiration du är! Grattis du borde vara jätte stolt :)

2013-02-12 @ 22:12:25
Simone

Det är sådana som du som ger mig hopp! Det går verkligen! Otroligt bra jobbat! :-D har lång väg kvar (42,5kg) men en dag är jag där :-)

2013-02-12 @ 22:12:55
URL: http://tartparadiset.se
Anonym

Ojj va ducktig du ha varit.Så himmla stark brud!Blir lycklig bara jag ser dig på dom där två bilderna.Men min fråga är hur har du gått ner alla dom där kg?Jag skulle också behöva gå ner men vet inte hur??Skulle bli jätte glad om du ville förklara/berätta lite hur du gjorde!Kram<3

2013-02-12 @ 22:14:09
Anonym

Riktigt grymt !!! Va stolt över dig själv !!!

2013-02-12 @ 22:15:09
Malina

Nu är jag jättenyfiken hur ofta och länge tränade/tränar du? :)

2013-02-12 @ 22:15:55
Emelie

Otroligt bra kämpat! Bry dig inte om negativa kommentarer, du är grym!

2013-02-12 @ 22:34:20
Emelie

Otroligt bra kämpat! Bry dig inte om negativa kommentarer, du är grym!

2013-02-12 @ 22:35:10
Karina T

GRYMTBRA JOBBAT!!! :D Så inspirerande!!

Tänkte även passa på och fråga hur ofta i veckan tränade du för att komma dit du är idag, hur ofta tränar du nu för att nå dina nya mål och hur lägger du upp dina matvanor? (Håller nämligen själv med att försöka gå ned i vikt och bli lite mer hälsosam)

2013-02-12 @ 22:41:10
URL: http://karinat.wordpress.com
Nathalie

Hej.
Jag har problem med min vikt. Kan du inte berätta lite hur du startade och hur du gjorde för att gå ner alla kilon?

2013-02-12 @ 22:41:17
Elina

Fyfan vilket jobb!! Sjukt snygg är du också :D

2013-02-12 @ 22:48:31
URL: http://shitsure.webblogg.se
elin

Hittade hit via facebook, gisses vilken förändring, vilken brud du blivit! Helt otroligt att det faktiskt är möjligt att gå ner så mycket, du visar att allt verkligen går om man ger sig fan på det, underbart!

2013-02-12 @ 22:55:20
Jessica

du är verkligen jättefin, var stolt över dig själv

2013-02-12 @ 22:56:52
URL: http://innanbomberna.blogg.se
Tone

Du har varit & är riktigt duktig! Jag kämpar med samma vikt som du gjorde. Jag tränar på gym & försöker att äta nyttigt men jag går ändå bara upp hela tiden,jag fattar inte varför? Jag behöver bli inspererad av någon som dig! Lust att lägg till mig på fb?(har redan skickat vänförfrågan) jätte många & stora kramar till dig!

2013-02-12 @ 23:00:23
angel

jag vägde 102 som mest... fan vad man mådde dåligt!!!
gick upp 15 kg/6mån -07 och sen ner ca 9 kg -09 sen upp 20 kg/4 mån-09... lyckades gå ner 16 kg -11 och tvingades sedan ta uppehåll pga graviditet

vägde 98,5 på förlossningen :( sen har jag gått ner sen upp och nu har jag hittat något som passar mej kanon (lchf) och har gått ner 1,5-2 kg med den kosten. nu har jag varit magsjuk och gått ner lite till

ligger nu på 84.2 kg!!

såg din blog via face och måste säga att du är min nya inspiration! när jag känner mej deppig ska jag in och läsa här för att få upp hoppet igen!! mitt mål är 70 kg! gärna 75 innan sommaren!

kram!!

Svar: grattis till din viktminskning!! Jag hoppas det kommer fortsätta gå åt rätt håll för dig!
Linda

2013-02-12 @ 23:04:19
HP

Grymt arbete!
Inte nog med att du får mer ork och hälsan går åt det bättre, lär nog hänt lite med självförtroendet också!
Ta dig en funderare på att skriva ner resan, kolla med skolor i närheten om du kan få komma dit och snacka lite. Visa bilder, tala om de problem du hade då och hur de förbättrats nu och hur du lyckades. Kan nog vara till hjälp för många unga i dagens hetsande samhälle.

Är själv tungviktare, dock man, men ni kvinnor har det än jävligare i omgivningen kan jag tänka mig.

Svar: tack för tipsen! Jag ska ta mig en titt på detta
Linda

2013-02-12 @ 23:09:00
Niina

Så sjukt bra jobbat. Du är grym! :)

2013-02-12 @ 23:12:49
URL: http://www.nattstad.se/WeAllWantLove
heysam

Fyfan vad du är bra!!

2013-02-12 @ 23:13:19
URL: http://heysam.se/
Josefin

STARKT JOBBAT! Vilken inspiration du är till många kvinnor och män där ute som är överviktiga och vill ta tag i det. Stor eloge till dig som lyckats så himla bra!
Se bortom alla elaka och dömmande kommentarer för du är en stark och självständig kvinna. :)
DU imponerar!

2013-02-12 @ 23:18:39
Sofie

Grymt jobbat! Modigt av dig att lägga upp bilden. Du är jättefin :)

2013-02-12 @ 23:23:03
Mikaela

Såg din bild på internet, säger bara wow!!! Vilken resa du gjort, vilken motivation. Jag har dessvärre inte läst var, hur och när du bestämde dig då jag fann din blogg ikväll.. har bara sett dina före- och efter bilder. Har du några tips (eller länka till dina inlägg där du ger tips) för mig som också vill göra den här resan??? Jag har precis bestämt mig och skall börja med en fasta imorgon t.o.m. Påsk då jag inte får äta godis eller dricka eller fikabröd. Har börjat promenera samt köpt måltidsersättning för de dagar jag inte hinner ta med matlåda till skolan (istället för att äta nått onyttigt ute) Vill bara ha lite hjälp på vägen, en motivation och lite tips och råd från någon som kan och vet hur det är att vara i startgroparna.

Jättebra kämpat!!! KRAM

2013-02-12 @ 23:31:55
Mikaela

Mikaela ([email protected])
Såg din bild på internet, säger bara wow!!! Vilken resa du gjort, vilken motivation. Jag har dessvärre inte läst var, hur och när du bestämde dig då jag fann din blogg ikväll.. har bara sett dina före- och efter bilder. Har du några tips (eller länka till dina inlägg där du ger tips) för mig som också vill göra den här resan??? Jag har precis bestämt mig och skall börja med en fasta imorgon t.o.m. Påsk då jag inte får äta godis eller dricka eller fikabröd. Har börjat promenera samt köpt måltidsersättning för de dagar jag inte hinner ta med matlåda till skolan (istället för att äta nått onyttigt ute) Vill bara ha lite hjälp på vägen, en motivation och lite tips och råd från någon som kan och vet hur det är att vara i startgroparna.

Jättebra kämpat!!! KRAM

Svar: tack snälla rara!! Jag ska skriva ett ordentligt inlägg imorgon =) KRAM
Linda

2013-02-12 @ 23:33:11
Selma

Åh vad duktigt! Superglad för din skull :)

2013-02-12 @ 23:38:11
URL: http://selmaabbassi.blogg.se
Elli

Otroligt imponerande och inspirerande! Du har klarat en resa som inte många fixar, riktigt starkt av dig! Jag hoppas att du är stolt över dig själv:) det förtjänar du att vara. Lycka till i fortsättningen, men med den viljestyrkan du redan visat att du har, så kan ingen tvivla på att du kommer lyckas :)
Hatten av för dig!

2013-02-12 @ 23:53:06
Elli

Otroligt imponerande och inspirerande! Du har klarat en resa som inte många fixar, riktigt starkt av dig! Jag hoppas att du är stolt över dig själv:) det förtjänar du att vara. Lycka till i fortsättningen, men med den viljestyrkan du redan visat att du har, så kan ingen tvivla på att du kommer lyckas :)
Hatten av för dig!

2013-02-12 @ 23:54:54
hanna

grymt jobbat! vilken förebild!

2013-02-13 @ 00:57:57
URL: http://hannahansen.blogg.se
Erica

WOW!! Du ska vara riktigt stolt över dig själv.. Riktigt grymt jobbat. Tack för att du dela med dig av dehär, det ger mig lite viljestyrka att börja själv! You go girl!!! :D

2013-02-13 @ 01:09:41
URL: http://ericalundin.forme.se
Sus

WOW! Vilket jäkla jobb! Så himla bra! Ett helt nytt, längre liv.

GRATTIS!

2013-02-13 @ 06:47:59
URL: http://susolsson.blogspot.com
Therese

Jag har sagt det tidigare och jag säger det igen, du har kämpat och jobbat så jäkla bra det senaste året!

Nu när jag ser dina bilder önskar jag faktiskt att jag vågat ta av mig i underkläderna innan jag började min viktnedgång för att kunna jämföra. Men så mentalt stark var jag inte, utan det var max stickade strumpbyxor och topp jag tog av mig till.... (Jag pallar nog fortfarande inte ta bilder i underkläderna för mig själv ens....)

Tack för att du delar med dig, det är en stor inspiration och mental motivationskälla!

2013-02-13 @ 08:04:46
URL: http://fran100till60.blogspot.com
EMMA - M I T T F A T A S S

Helt otroligt! Vilken heting =)

2013-02-13 @ 08:34:14
URL: http://mittfatass.blogg.se
Angelica

Hej! Har tittat och läst din blogg litegrann om din otroliga resa. Jag är riktigt imponerad. Jag har själv vägt 128 kg och står nu runt 86 kg. Jag går på LCHF kost och har oxå fått kommit igång å träna. Bara att åka och träna själv är en stor bedrift för mig. Men tycks stå stilla på både våg och cm. Jag ger ju inte upp med träningen men är riktigt otålig just nu. Vill att kg ska börja rasa igen så jag når mitt slutmål. Har du några bra effektiva tips att ge mig? Är även jag fixerad vid vågen. Men har nu bett min sambo att gömma vågen =) Skulle vilja fortsätta följa dig och ha dig som inspirationskälla om det går bra ;) du är just nu min idol =)Mvh Angelica

Svar: GRATTIS till din egen viktminskning! Ge inte upp utan håll i dig är vad jag rekommenderar =) Lycka till!
Linda

2013-02-13 @ 08:55:37
Chornelya

Wow!!!!!! Jag kan inte beskriva hur imponerad jag är! Just nu känns de som mitt störta problem är kosten :( vet inte hur eller vad jag ska äta. Jag tränar på gym varje dag och har gjort sen den 20januari detta året. Känner mig lite piggare men nån annan förändring märker jag inte.. Tar gärna emot tips på kosten :) jag behöver kanske ge de mer tid innan jag märker något? Och Stort grattis till din fantastiska viktnedgång!!

Svar: Tack snälla du! Vad gäller kosten kan jag bara rekommendera att göra som jag gjort och det är att äta allt men i en lagom och normal måängd. Jag har legat på ca 1300 kalorier om dagen (har dock inte räknat dem så det kan vara plus minus något/dag). Tack snälla!
Linda

2013-02-13 @ 11:57:15
Pernilla Johansson

Faaan va grym du är!!! Vacker grym och stark! Har själv gjort samma resa. Lite trist att ja inte tagit bilder som du gjort. Ha de så gött!! Big Up!!

2013-02-13 @ 13:52:22
Camilla Dalevall

Helt otroligt! Är grymt imponerad, vilken vilja du måste ha haft.! Modig oxå som vågar lägga ut bilder, men tror det är bra. Kan förhoppningsvis inspirera några fler!

2013-02-13 @ 20:17:59
Pernilla

Jisses vad många kommentarer du fått här!! Men jag förstår ju varför! Du har varit så grymt duktig och är modig som vågar lägga ut de här bilderna! Även om du tycker det är jobbigt, så tycker jag du ska vara glad över att ha dem som en påminnelse. Jag har inga bilder alls från när jag började gå ner i vikt och det hade varit kul att se idag. För det är ju så uppenbart att man ser annorlunda ut och att den där andra kroppen är ett minne blott...

Nåja, återigen vännen. Toppenbra jobbat! Hoppas alla förstår vilken superkämpe du är! :) Kramar!

Svar: Jo det blev en del =) Tack snälla snälla fina!! Jag tyckte det var väldigt svårt att våga, som jag sa till dig på fb förut, men jag kände att det var dags nu. Jag ser ju ändå inte ut så längre. Och det gör inte du heller i dina gamla bilder!! <3<3 Kramar!!
Linda

2013-02-13 @ 21:46:42
URL: http://skinnyjeans.devote.se
natta

fyfan va du är bäst!!!! vilken inspiration, nu har jag inte läst så mycket men i vilken vikt klubb var du med i?
sköt om dig och fortsätt med detta så kanske nästa mål är fitness model du klarar det!

Svar: tack snälla åh vad glad jag blir!! Viktklubb är det jag är medlem i =)
Linda

2013-02-14 @ 18:13:03
URL: http://natalies.se
Marlen

Du är såå fin! Nu känner jag mig laddad till att börja på en nästan likadan resa som du!!

Svar: tack snälla du och heja dig!!
Linda

2013-02-15 @ 00:34:02
Sara

Hej kära du!
Ojojoj så imponerande och så snygg du är!!!
Jag kämpar med min övervikt, jag vill ta bort 10-15 kg men det är sååå svårt... eller jag hittar bortförklaringar för att äta och så och då får jag ångest för att jag äter osv osv...
Ska läsa din blogg och se hur du gått till väga!!

Du är verkligen ett föredömme!!
Kramen

Svar: Tack snälla du så glad jag blir. Och heja dig det kommer gå toppenbra om du bara bestämmer dig till 100%!
KRam
Linda

2013-02-15 @ 09:42:40
Linda

Wow - jag kan bara säga wow!
Jag har precis hittat din blogg och du är helt fantastisk! Vilken resa du har gjort!
Jag önskar dig all lycka i framtiden och vet att du kommer lyckas behålla din vikt. Det ska bli roligt att följa dig här. :)
Kram

Svar: Tack snälla du! Vad ghlad jag blir nu! Kram
Linda

2013-02-15 @ 17:29:14
URL: http://lindamottjejmilen.blogg.se
Angie Lakna

Tänkte ställa en till fråga. Som ett grattis till viktiminskningen, så skulle jag vilja erbjuda dig att designa ihop en snygg design åt dig. Gör mycket designer för just blogg.se och vill erbjuda att göra en helt gratis åt dig.


Något som skulle intressera dig???

Mvh: Foxwoman.blogg.se

Svar: Jag tackar verkligen för detta och svara så klart JA! Jag kommenterar tillbaka i din blogg. Tack SNÄLLA!
Linda

2013-02-16 @ 13:26:01
URL: http://jellica.webblogg.se/
rebecca

Gud vilken tjej du är! Jag har jätte svårt att gå ner i vikt, jag är 170 och väger 85 kilo... skule gärna gå ner 15. har du några bra tips?

Svar: Mitt tips är att fokusera. Sätt ett mål och sträva mot det utan undantag =) Kalorier in och ut är vad det handlar om (i alla fall för mig)
Linda

2013-05-30 @ 21:16:49
URL: http://nattstad.se/rebeccatingvall


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0