Det går bort om mina drömmar

Jag har fått ganska många mail, kommentarer och förfrågningar om vart man kan vända sig för att hjälpa till med den här insamligen. Jag hade inte tänkt skriva det i bloggen först, för jag vill inte att någon missuppfattar det och tror att det är jag som startat detta (förvisso ser ni att så inte är läget om ni går in i gruppen och tittar). Men jag inser att det är för mycket att svara på, så när en person rekommenderade mig att i alla fall skriva ut det så har jag bestämt mig för att göra det ändå.
 
Men först vill jag understryka att det inte är jag som startat denna grupp eller kommit på idén och att jag inte vill att någon känner sig tvungen att vara med att bidra. Att ni ens frågar eller tänker/har tänkt tanken, nu eller någonsin är större än det. Jag är så tacksam för all positiv energi jag fått från er alla läsare och hade aldrig ens tänkt tanken att något sådant här skulle kunna ske. Det går lite bortom mina drömmar om ni förstår hur jag menar. Ni är helt underbara och fantastiska som ni är -med eller utan bidrag! NI ger mig styrka varje dag. ERA kommentarer gör sådan skillnad i min livskvalitet (även om ni inte tror det!)
 
Massa kärlek till er -ALLA!
 

Gruppen på facebook hittar ni HÄR

Swedbank 

Clearing nr : 8327-9

Konto: 924 649 080-0

 

 
 

 

 

 
 

 



Kommentarer
Angelina Alfaro

Gud så underbart att fler o fler vill bara med att bidra :) min tanke är " varför kom vi inte på detta innan " ? Som jag tidigare skrivit i gruppen jag startade för insamling av pengar till operationen ... Hade detta vart din idea Linda , så hade nån i din familj eller nära vän genomfört idén .... Detta var något jag bara kom o tänka på efter 10km på löpandet hehe :) tack vare dig är det många av oss som har börjat ta tag i övervikten ... O ibland är tyvärr ett ord utan handlingar inte lika mycket värda ! Min tanke var
Att du får så många tack så om slog ihop alla som tacka o kunde bidra med en slant istället så att din operation blir verklig :) och där är vi nu, gruppen växer o växer o mer folk vill hjälpa till :) dom glädje Linda smittat av sig o vi kommer verkligen lyckas , det känner jag mer än någonsin ! Sen ser jag fram
Emot o få träffa dig i verkligheten gång , då jag beundrar dig otroligt mycket ! Kramar

2013-08-07 @ 16:59:40
GossipGuy.se

Megan Fox naken, Selena Gomez lämnar lite åt fantasin, Miley Cyrus flashar sitt underliv, Cara Delevingne topless! Allt detta och otroligt mycket mer finner ni endast på GossipGuy.se

2013-08-07 @ 17:22:01
Jessi

Tänk att det finns så underbara människor. Självklart går jag med i gruppen och skänker en slant..

2013-08-08 @ 10:41:23
URL: http://gettinghealthy13.blogspot.se/
Malin

asså det är så sjukt vilken inspiration du är! Man tänker att "det där är otroligt och det GÅR inte", men du bevisar så jäkla bra att man kan om man bara vill!

2013-08-08 @ 17:29:21
URL: http://malintorstensson.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0