Med högsta bravur

Spendrups.se kan man läsa följande text: 
 

"Med en liten blinkning till 50-talet bjuder
Loka på smaker som är lika mycket ”old
school” som jukeboxes och stora bilar. Och
samtidigt är de helt nya i sin form. Vatten
med smak av chokladmilkshake,
jordgubbsglass och citronpaj – utan socker
eller andra sötningsmedel – har aldrig tidigare
funnits på den svenska marknaden."

 

Jag kan inte annat än att bekräfta texten ovan. För med högsta bravur så bjuder LOKA här på en äkta kulinarisk upplevelse i helt ny form -ett vatten som smakar antingen chokladmilkshake, jordgubbsglass eller citronpaj. Vill man kalorifritt njuta en äkta upplevelse som låter smaklökarna få sig en riktig liten dans av glädje så rekommenderar jag varmt dessa tre flaskor med vatten. De fungerar faktiskt till och med för de som normalt inte tycker så mycket om mineralvatten, då detta vatten helt spräcker ramarna för smaksatta drycker. Luras inte av det söta i namnet på drycken för som vanligt innehåller LOKAS vatten inga som helst sötningsmedel. Alla dessa tre smaker får av mig högsta betyg och jag kommer med glädje att dricka dem så länge de kommer att sälja dem (för ja, det är tyvärr säsongens smaker som under hösten kommer att utgå ur sortementet, om inget inträffar). Våga prova ni också!

OBS -detta är inte ett sponsrat inlägg
 


Kommentarer
Nathalié - Mamma till Charlie <3

ska prova dem när de finns i affären här :)

2013-04-20 @ 23:34:44
URL: http://yarp.blogg.se
Eleonor

Jag har prövat den med chokladsmak, den var väldigt speciell i smaken faktiskt men helt okej! Ska pröva de andra också :)

2013-04-23 @ 21:58:22
URL: http://thecrowandthebutterfly.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0