Veckans viktminskning, vecka 18 (efter bebis)

God morgon alla fina människor där ute. Idag är det som alla vet, måndag -en fantastisk måndag full med möjligheter. Vi kan sikta dit vi vill och vi kan påbörja förändringar i livet (vad det än må vara, det måste inte gälla vikt så klart). Vi kan starta om från början idag och sikta mot nya höjder. Välkomna allt positivt i livet och tacka för allt fint som vi har. Ta ett djupt andetag och njuta av allt faktastiskt vi har och allt fantastiskt vi kommer att få. Vi kan också, om vi vill, se tillbaka och begrunda vad vi gjort och hur det ligger i linje med allt vi vill göra/få gjort/vill nå. I mitt fall innebär detta att det är vägdag och den här veckan ser det för mig ut som följer
 
Min lägd: 158 cm 
Total startvikt: 130 kg
Startvikt efter bebis: 112 kg
Målvikt: 60 kg
 
Nuvarande vikt: 75,4 kg
Veckans minus/plus: -1,6 kg
 
Total viktminskning: 54,6 kg
Viktminskning efter bebis: 36,6 kg
Kvar till målvikt: 15,4 kg
Måldatum: 1 juli 2013
 
Totalt start BMI: 52,1
Start BMI efter bebis: 44,9
Nuvarande BMI: 30,2
Kvar till normalviktig enligt BMI: 5,2
Tappad BMI hittills: 21,9
 


 
 
 
 


Kommentarer
Jess

Du ser :);) DUKTIGA DU!

Svar: Haha, ja, tack för tipset =P TACK!
Linda

2012-09-17 @ 09:44:25
URL: http://jessansvardag.blogg.se
Minendie

Åh, jag skulle vilja bootcampa med dig så att jag också får så fina siffror :) Bra gjort!

Svar: TACK! Är bootcamp den där träningen du gör?
Linda

2012-09-17 @ 12:23:44
URL: http://minendie.wordpress.com
Pernilla

Woho! Inte långt kvar till mål! Nu ligger vi nästan lika i vikten. Fast vet du vad? Jag tror du kommer gå om mig snart (och det är helt okej, förstås) - du har ju sånt flyt med runt 1,5 kg i veckan! Eller, flyt är egentligen fel ordval, för jag vet att du kämpar för det. Men poängen var i alla fall att vi i princip väger lika mycket nu och det betyder också att vi båda är nära (jo, faktiskt) mål nu! Heja oss!

Svar: Woho!! Vi är jätteduktiga jag håller med dig =D Det ska bli så roligt att gå i mål. VI kanske kommer dit ungefär samtidigt? Dock tror jag nog du blir klar före mig ;-) Heja oss!!
Linda

2012-09-17 @ 16:44:25
URL: http://skinnyjeans.devote.se
Minendie

Med bootcamp menade jag att jag skulle vilja leva som dig och klura ut vad du gör för att få så bra siffror, typ biggest loser-vecka hos Linda :)

Svar: Åh, vad gulligt av dig =) Det hade varit roligt faktiskt. Synd att vi bor så långt ifrån varandra så man inte kan ses
Linda

2012-09-17 @ 19:47:57
URL: http://minendie.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0