VArför just nu?

Jag har inte kunnat träna på ett par dagar nu och jag hatar det verkligen. Men jag mår inte alls bra. Barnen har varit hemma och sjuka och det är säkerligen deras förkylning som spökar runt i kroppen på mig. Det värsta är också att imorgon är första passet på dansgympan som jag ska börja på tillsammans med min syster. Tror ni jag kan gå? Nej det kan jag inte för om jag är sjuk så ska jag ju inte träna. Jag vill inte ramla ihop i en hög och lämna barnen moderlösa i min jakt på minuskalorier. Det är bara så typiskt att det är just nu som jag mår sämre. Men i slutändan vet jag ju så klart att det är bättre att ta det lugnt och krya på mig än att göra något dumt, som att just träna och sedan bli riktigt sjuk länge.
 
Mest av allt hoppas jag dock att jag vaknar imorgon och är frisk. Och förövrigt att jag har en bra veckovägning. Nervös till max den här veckan om jag ska vara ärlig
 


Kommentarer
Therese

Jättebra att du inte tränar om du inte är helt frisk!

Jag blev sänkt i tre veckor när jag gav mig ut på en lång powerwalk med en kompis och fortfarande hade känningar av en förkylning sen tidigare samma vecka.

Inte kul alls och fan så onödigt, vad hade det gjort om jag väntat en eller två dagar till istället... ;)

Svar: Det är ju så himla frestande att köra på i alla fall.. men jag håller mig. Usch och fy det låter verkligen inte alls roligt, då vet du ju hur det är. Jag har tack och lov inte råkat ut för något sådan men man vet ju aldrig. Läskigt tat td et kan bli sådär. Förut kändes det som något man bara sa, men nu är det så många som har erfarenhet av att det hänt något då de tränat sjuka =O
Linda

2012-09-03 @ 07:45:21
URL: http://fran100till60.blogspot.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0