Vad röstar ni för?

Precis när det känns som om förkylningen börjar ge med sig (halsontet är borta i princip helt) så kommer nya saker. Så nu är jag täppt, har ont i huvudet, näsan rinner och jag nyser massa. Ja ni, det är väl bara att kapitulera och insé att det kommer nog ta några dagar till innan jag kan komma igång med träningen. Men nu är det bäst att jag inte blir sjuk något mer under hösten för det vore inte alls roligt om viktminskningen stannade upp bara för att jag inte kan bränna mina kalorier som jag vill. I övrigt vill jag och har jag fått rekommenmderat, att jag börjar arbeta med musklerna mer nu också. Dels för att inte tappa musklerna men dels också för att det kan hjälpa till att tona kroppen finare. Jag tränar förvisso styrka och har gjort men nu menar jag mer kraft i styrkan så det blir lite pump, förutom konditionsträningen som jag redan gör (då jag inte har förkylningsinfluensa förståss).
 
Idag testade jag lite kläder (därav bilderna jag la upp förut) och det var lite roligt för jag tog fram kläder som jag inte kunnat ha förut, som jag har fått av en väninna som heter Josefine och allting passade. Det mest roliga var skjortan i storlek 36 (om jag inte minns fel). Den fick jag inte bara på mig, den var inte heller som ett korvskinn ska tilläggas. Däremot satt den alldeles för tight (inte förvånande) för att vara så fin som den skulle vara, men det beror på hänghuden jag har på magen. Jag är således osäker på om den kommer kunna sitta fint innan huden är borta (eller har minskat), men den är i alla fall mitt nya målplagg. Ska bestämma mig för om jag vågar fota mig i den och visa för er nu, så ni får följa vägen in i den, eller om jag visar er före och dåbilden sedan när den sitter som den ska. Vad röstar ni för?
 



Kommentarer
ZtorZillen

Vad skulle du känna dig bekväm med? Vill du visa dig iden, eller skulel det skapa mer oro och ångest? Gör det som känns rätt! Jag röstar på dig i vilket fall som helst!

Svar: Jag skulle våga tror jag men den sitter inte så fint på mig tycker jag... Däremot tror jag inte jag skulle få ångest så det är ju alltid nått =). Tack fina du!
Linda

2012-09-13 @ 09:14:28
URL: http://www.ztorzillen.blogg.se
Pernilla

Om du känner dig bekväm med att publicera bilderna så hade det ur ett egoistiskt perspektiv varit roligt om du publicerade dem. Det är alltid roligt att se ett sånt påtagligt bevis på att träningen ger effekt. Du ser ju hur mina skinnyjeans har suttit t.ex. :)

Svar: Publicerat =D Jag tyckte det kändes bra. Det var inget korvskinn som jag får skämmas för i alla fall =) Ja jag älskar dina jeansbilder! De gör din minskning så tydlig =D
Linda

2012-09-13 @ 16:16:59
URL: http://skinnyjeans.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0