underbart proppad höst

Nu kan jag berätta vad för roligt som har hänt. Härom kvällen ringde min barndomsvän upp mig och sa att det fanns en ledig plats i Club 96 som går här i Åkersberga. Det är en revygrupp (som startade 1996 -därav namnet). Så hela hösten blir det rep, som följs av föreställningar. Jag har hållit på mycket med sånt här förut och har även satt upp egna saker, så det här ska bli väldigt roligt och jag ser SÅ mycket fram emot det.
 
Min höst kommer att bli väldigt späckad och jag tror det kommer bli både tungt och väldigt roligt. Förutom att jag ska arbeta hela dagarna, så att jag måste åka hemifrån vid 6.30 och sedan kommer hem strax efter klockan 17, så kommer jag att ha det så här:
  • Måndagar, dansgympa på friskis och svettis med min syster
  • Tisdagar, träning med Club 96
  • Onsdagar, Ledig familjetid
  • Tordagar, varannan torsdag familjetid och varannan utbildning
  • Fredagar, familjetid
  • Lördagar, träning med Club 96
  • Söndagar, familjetid
Men sedan måste man tillägga extra träningstid vart det lider med revyn eftersom det ganska snart kommer vara dags att börja spela upp den och så vitt jag förstått så kommer vi ha föreställning varje fredag och lördag under november och i alla fall in i halva december eller något liknande. Detaljerna kommer sedan. Utöver detta ska jag så klart fortsätta lika intensivt med min viktminskning och träning, samt jobba med musiken. Hel underbart. Jag längtar efter att allt ska dra igång. Redan nu i veckan kör vi igång med måndag, tisdag, torsdag och sedan söndag. Från första oktober fyller jag med jobbet också.
 
      


Kommentarer
EE

Ååh, vad roligt det låter! Hoppas du delar med dig lite i bloggen om hur det går med deltagandet i Club96 :)

Svar: Absolut det ska jag göra, allt jag kan och får =D Tack!!
Linda

2012-09-08 @ 15:40:27
URL: http://matenochtraningen.blogg.se
smulan

Oj, fullt upplåter det som. Man jag gillar att du har skrivit in familjetid, många missar det.
Vore jättekul om du delade med dig av nåt sen från revygruppen:)
Hoppas det blir bra när du ska börja jobba igen, men det lär ju bli en omställning i början. Ha en underbar lördag!

Svar: Ja tjockt. Däremot får jag en extra ledig dag för kursen varannan torsdag är tyvärr inställd i höst. Jag håller tummarna inför våren istället. Tack ska du ha, familjetid är väldigt viktigt för mig <3. Ja ojoj jag kommer nog vara trött och slut i början, men jag tror det blir bra i slutändan
Linda

2012-09-08 @ 18:36:14
URL: http://blogg.amelia.se/smulan/
Therese

Kul! Grattis till platsen i gruppen! :)

Svar: TAck så jättemycket!
Linda

2012-09-08 @ 19:26:42
URL: http://fran100till60.blogspot.se/
Pernilla

Oj, vilken höst! Roligt att ha mycket att göra - det är lättare att bygga upp goda rutiner kring allt då tycker jag :) Och än en gång - grattis och superroligt att du kom med i revygruppen! Du (och din fina sångröst) förtjänar det!

Svar: Åh Tack Pernilla <3 Jag ser verkligen fram emot det hela =D Ja det är fullt upp. Däremot har kursen blivit inställd, den som skulle vara varannan torsdag, så det blev lite mer ledig. Jag håller tummarna för att den startar längre fram istället
Linda

2012-09-08 @ 20:20:07
URL: http://skinnyjeans.devote.se
alexandra

vad kul, grattis :) får du lägga upp något här sedan då så man får se;)

Svar: Absolut, det jag får visa er ska jag absolut göra =D Tack!!
Linda

2012-09-08 @ 22:01:09
URL: http://mlbloggen.blogg.se
Gentle Giant

Vad roligt med Club 96! Ser fram emot att ta del av dina väntande upplevelser!

Svar: Tack så mycket! Jag ska berätta så mycket jag kan och får =D
Linda

2012-09-09 @ 10:11:55
URL: http://www.gentlegiantafskfvde.blogg.se
Minendie

Vad roligt! När man tycker nåt är kul brukar man få energi till att orka med, även om det är ett fullspäckat schema.

Svar: Ja, jag tror det blir väldigt roligt faktiskt. Jag ser så mycket fram emot att få stå på scenen igen också =)
Linda

2012-09-09 @ 13:15:30
URL: http://minendie.wordpress.com
Anna

Vad kul! :)

Svar: JA det ska bli riktigt roligt faktiskt =D
Linda

2012-09-09 @ 18:07:47
URL: http://kanelpinglan.wordpress.com
EE

Ska bli kul å läsa! Det e klart, dumt å avslöja för mycket inför uppträdandena :)

Svar: JA jag vet ju inte vad jag får säga tänkte jag. Men när det är klart så kanske jag kan visa foton och klipp eller så =D och förra året gjordes det en dvd så jag kanske fixar en extra som ni som vill kan låna av mig =)
Linda

2012-09-09 @ 18:41:07
URL: http://matenochtraningen.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0