Sur Linda

Åh förresten, känns som om min lucky streak kanske är över.. På morgonen idag så ställde jag mig entusiastiskt på vågen (eftersom jag vägde mig senast i måndags) och tänkte att det skulle vara roligt om det var i alla fall 74,9 (för ni vet ju hur kul det är varje gång man byter huvudsiffror. Men jaha, där stod det 75,3. Med andra ord -100 gram sedan i måndags. Rekorddåligt. Inte vet jag varför heller för den ända skillnaden nu från de senast säg två veckorna är att jag har börjat träna igen. Annars är det ingen skillnad på mat och sånt. Ja, så det kanske platåar för mig nu? Jag kan så klart inte veta hur det går under resten av veckan, men det var inte helt roligt att se det där resultatet idag om jag ska vara ärlig
 


Kommentarer
Natti

Det kan ju bero på olika saker men ett minus är alltid bra. Kram

Svar: Absolut. Min man tror det är eftersom jag gått ned så mycket så det inte finns lika mkt att ta av, men vi får se. Vägdag är ju i alla fall inte förrän på måndag så förhoppningvis blir det i alla fall lite mer innan dess
Linda

2012-09-20 @ 21:29:41
URL: http://fitmama.shapemeup.se/
Pernilla

Jag förstår din frustration, men precis som Tomas säger (med hänvisning till ditt svar på kommentaren ovan) så beror det säkert på att du har gått ner väldigt mycket, på väldigt kort tid och det finns inte så mycket mer kvar att ta av. Det kan också bara en sämre vecka och att du nästa veckan går ner mer igen. Det är fördelen med att väga sig så sällan som jag gör - man missar när de stannar av lite osv så man hinner inte bli lika förbannad :D Men jag håller tummarna för dig! Även om du "bara" skulle gå ner 0,5 kg den här veckan så är det ju faktiskt jättebra det också! Alla minus är plus! :)

Svar: Ja... det kan ju vara så. Och jag försöker tänka att alla minus är bra men kanske är jag bara bortskämd. Tomas sa att det är bra att det blir så här en vecka nu, så folk får se att ingen kan bara rasa i mål, utan att alla fakltiskt har ups and downs. Ja, verkligen det är smart av dig tycker jag! Du slipper juy känna det där. Synd att jag inte kan låta bli vågen haha
Linda

2012-09-21 @ 11:30:28
URL: http://skinnyjeans.devote.se
EE

När man har haft ett sånt bra flyt under ett bra tag så tror jag kroppen kan göra sådär. Det blir ju liksom mindre å mindre att ta av, därför går det nog lite långsammare. Men tänk på, som Pernilla skriver, att alla minus är bra :)

Svar: Jo du har rätt i det.. jag får försöka varaglad för det jag fått hittills och hoppas att det kickar igång igen. Sen är det bara hoppas jag tappar i alla fall 200 gram tills imorgon så det blir +/- 0 och inte något plus
Linda

2012-09-21 @ 13:45:07
URL: http://matenochtraningen.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0