Smärta och dagens mat

Så där, nu är jag tillbaka. Ja egentligen har jag inte varit borta alls och jag startade datorn redan vid 9 idag och öppnade blogg. Men först har jag kollat lite detaljer kring vissa kommentarer jag fått (mycket intressant!) och sedan så mådde jag dåligt en stund på dagen. Men att jag mådde dåligt var nog mest en kombination av att jag försöker sluta amma = the pain is back och dels eftersom jag inte får sova på nätterna då bebis klättrar på mig och gråter och gnäller. Jag måste be er alla om ursäkt men jag har inte öppnat någons blogg sedan i förrgår, jag har varit alldeles för trött. Men det blir väl så om man inte får sova så klart. Men nu har jag i alla fall köpt hem välling och hoppas att det ska gå bra att ge Leo det så att jag kan få ta igen lite sömn i natt.
Mamma var i alla fall en räddare i nöden för jag ringde och frågade om hon kunde hämta Marcus i skolan och hon sa i sin tur att hon ville ta hem honom i några timmar. Så jag kunde ta en varm dusch och ta ur lite mjölk så jag mådde lite bättre
 
Jag kan också redan nu redogöra för dagens matintag 
 
FRUKOST
En skål (250 g) mild and creamy vanilj (jag har fått en fråga angående detta och jag skrev ett inlägg om det härom dagen som försvann då blogg loggade ut mig. Mycket irriterande. Jag har i alla fall inte glömt dig och ska svara på det snart)
 
LUNCH
Ett kycklinglår utan skinn, en halv burk (liten) keso lätt och 4 körsbärstomater
 
MIDDAG
En kebabtalrik med ris och grönsaker från pizzerian (jag vet, men ibland får man)
 
EXTRA
Jag kommer att dricka en ice latte senare ikväll.
Har också ätit 3000 sockerfria tuggummin
 
Imorgon ska jag läsa ikapp i era bloggar på förmiddagen. Förlåt än en gång för att Zombien jag inte orkat, men det är nästan så jag suttit och sovit dagarna igenom den här veckan
 


Kommentarer
Minendie

Inte behöver du be om ursäkt, du har ju fullt upp och får du dessutom inte sova så är det inte så konstigt att du inte orkar läsa alla bloggar varje dag. Hoppas det funkar bra med vällingen så att både du och den unge herrn får sova ordentligt.

Svar: TAck finaste du. Jag fick sova i natt woho! Så idag har jag mycket mer energo =) Idag ska jag läsa era bloggar =D
Linda

2012-09-26 @ 20:31:29
URL: http://minendie.wordpress.com
mor

Jag skrattar just nu så att tårarna sprutar. Har du möjligen lite träningsvärk i käkarna...

Svar: Haha! Inte i käkarna men i tinningen haha
Linda

2012-09-26 @ 21:04:12
Pernilla

3000 tuggummi. Det var många det ;)

Du behöver dock inte be om ursäkt - man har dagar då man helt enkelt måste prioritera annat än bloggen. Man har ju trots allt ett "riktigt" liv också :) Hoppas du får en riktigt god natts sömn!

Svar: Ja, haha. Men okay jag kanske överdrev en smula litejättemycket då.
Åh vet du! Jag fick sova i natt <3 idag mår jag mycket bättre om man bortser från extremsmärtan i brösten. Men jag vill verkligen stå ut den här gången
Linda

2012-09-26 @ 21:54:26
URL: http://skinnyjeans.devote.se
Emma 22år | Mamma & grisskötare

Det är inget att be om ursäkt för Linda! Se till att må bra själv istället. Hoppas det snart blir bättre. Kram! <3

Svar: Tack fina Emma, det var snällt av dig. Men idag kommer jag in och läser igen =D Kram <3
Linda

2012-09-26 @ 22:23:29
URL: http://nikoba.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0